Type stem en geluiden
-
Gisteren tijdens een een motorrit versie 4.0.1. - 188 voor iOS getest. Weer een aantal prettige verbeteringen t.o.v. eerdere versies. Het geluid van de spraakinstructies is nu een heel stuk harder. Ik las in een ander topic dat we later de keuze krijgen om van stem te wisselen. Ik weet niet in hoeverre hier straks keuze in gaat komen, maar een wat schellere/hogere stem zou voor mij een stuk beter hoorbaar zijn dat de lage stem die nu staat ingesteld. Ook voor de flitspalen zou ik graag een scheller/hoger geluid willen kunnen instellen. De piepjes van FlitsMeister hoor ik prima met 150+, maar die van MRA vallen, net als dus de instructies, compleet weg in het gebulder van de wind. Bedankt!!
-
@CD130 in iOS kan je al verschillende stemmen inschakelen (Claire, Xander en Ellen (Vlaams).
Instellingen > Toegankelijkheid > Gesproken materiaal > Stemmen > kiest u maar… (Siri voices niet gebruiken!).
-
@CD130 Keals, wat racen odniet! Hahaha. Geintje!
-
Fijn dat de verbeteringen merkbaar zijn!
We zullen dit ook meenemen. -
@Rob-Verhoeff thx voor deze tip Rob!! Moet het nog even testen, maar qua instructies ben ik daarmee prima geholpen denk
-
@CD130 in iOS kan je al verschillende stemmen inschakelen (Claire, Xander en Ellen (Vlaams)
Hallo mensen van MyRoute,
Vraagje.
Kunnen we dit al in myroute-mobile app voor Android.Groetjes Peter
-
@Peter-van-der-Steen we hebben hier nog geen app specifieke wijzigingen in aangebracht.
In iOS kan je inderdaad via het besturingssysteem de stemmen kiezen. Voor Android, weet ik niet of het op eenzelfde manier kan. Er zijn vast nog andere (Android) forum gebruikers die me hierbij willen helpen
-
@Peter-van-der-Steen @Corjan-Meijerink Andrfoid heeft niet één leverancier voor het OS. Een telefoonfabrikant kan eigen stemmen toevoegen aan het OS. Het hangt er vanaf wie de leverancier/fabrikant van je telefoon is.