Hot IPhone, complete crash of the App
-
In een bestaande route loopt cursor vast maar instructies lopen gewoon door. IPhone is fiks warm. CAR-play verbreekt de verbinding. Auto en telefoon opnieuw gestart. App start met hetzelfde probleem op. Telefoon is zeer traag in andere Apps. Telefoon thuis weer aangezet en werkt weer OK.
-
@Gos-Kuus wat voor iPhone heb je?
-
Batterij verbruik is inderdaad nog een bekend probleem. Als de telefoon in een auto achter je vooruit zit in de zon is de combinatie van warme lucht en een zware app mogelijk een probleem.
Zeker scherm op telefoon aan + CarPlay is pittig.
We werken aan het batterijverbruik!
-
@Bart-DM
IPhone XS -
@Gos-Kuus Oké bedankt. Nog een recent genoeg toestel dus
CarPlay moet je momenteel wel nog beschouwen als een soort van scherm duplicator. Daarmee bedoel ik dat je best alles met je telefoon bedient en dan het gewoon laat lopen op CarPlay.Het warm worden van de telefoon heb ikzelf minder last van, maar zoals Corjan schrijft, opletten met de telefoon in de zon te leggen.
Ik zou zeggen geef het nog eens een kans en kijk wat je verdere ervaringen zijn. Kan alleen maar beter worden en ook CarPlay zal later verder ontwikkeld worden
-
(Rubberen) hoesjes helpen ook niet bij het tegengaan van oververhitting.
-
Ik herken het hitteprobleem als ik mijn iPhone op de motor heb in de zon. De helderheid van het scherm gaat dan achteruit en navigatie is niet meer mogelijk.
Gelukkig wordt er hard aan het probleem van oververhitting gewerkt.
-
@Dikke-Wim said in Hot IPhone, complete crash of the App:
De helderheid van het scherm gaat dan achteruit en navigatie is niet meer mogelijk.
Even offtopic: Met dit probleem heeft Apple nog wel een klusje te doen vind ik. In vergelijking met bijv. een Samsung toestel is de afleesbaarheid van het scherm in de zon matig. Volledig met je eens.
-
@Rob-Verhoeff klopt, zelfde ervaring en ik weet niet of MRA hier veel aan gaat kunnen doen, want ik heb het met andere navigatie-apps ook.
-
@Bart-DM nee, ligt niet aan MRA. Kenmerkend voor de schermen van Apple.
-
CarPlay moet je momenteel wel nog beschouwen als een soort van scherm duplicator.
ook CarPlay zal later verder ontwikkeld worden
Even twee quootjes uit het antwoord van @Bart-DM waardoor ik de stand van zaken rond CarPlay niet meer op een rijtje heb.
Het lijkt er nu op dat CarPlay dus (nog) niet naar behoren functioneert.
Is er zicht op of dat binnenkort wel werkt zoals CarPlay bedoelt is? -
@Jack-van-Tilburg CarPlay staat in zijn kinderschoenen... en moet eigenlijk nog volledig doorontwikkeld worden. De programmeurs hebben eerst hun focus op de app gelegd en na de release ga ik er van uit dat CarPlay en Android Auto wat meer aandacht zullen krijgen en dus alsmaar beter zullen werken en meer opties/mogelijkheden zullen krijgen