• Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support
  • Login
Back to MyRoute-app

MRA Community Forum

• Login
  • Search
  • Categories
  • Awards
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Support

Recalculation van de route

[Beta] Suggestions and Discussions
5
10
201
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • marcel52
    marcel52 last edited by marcel52 29 May 2023, 13:48 29 May 2023, 13:45

Hallo ik heb een vraag, Gisteren heb ik de beta versie getest. Nu had ik een rondrit laten berekenen van 60 km.Wat ik heb getest is, Stel dat ik een punt voorbij rijd wat doet de navigatie dan. Tot mijn verbazing rekent de beta versie een nieuwe route uit maar dan direct naar het eind punt. Dus eerst had ik een route van 60 km zodra die recalculation doet stuurt die me meteen terug naar het eind punt wat dan nog 2 km is. Dit ook getest in mra navigation en daar werkt dit wel gewoon.
    Hij berekent dan een andere weg maar wel op de route die je weer kan vervolgen.

Dikke Wim Bart De Medts 2 Replies Last reply 31 May 2023, 06:04 Reply Quote 0
    • Dikke Wim
      Dikke Wim @marcel52 last edited by 31 May 2023, 05:19

@marcel52
      Volgens mij moet je meer vorm-punten toevoegen. In mijn ervaring gaat het dan wel goed en wordt er een of een paar vorm-punten overgeslagen.Ja gaat dan niet linea recta naar het eindpunt of het volgende via-punt.

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

marcel52 1 Reply Last reply 3 Jun 2023, 03:25 Reply Quote 0
      • Bart De Medts
        Bart De Medts @marcel52 last edited by 31 May 2023, 06:04

@marcel52 Begrijp ik het goed dat je de eerste rondrit op de site genereerde en de tweede via de beta app?

Using a DMD-T665 navigation phone on my motorcycle with a SilverFox controller.
        Wireless CarPlay in my car (iPhone 15).

marcel52 1 Reply Last reply 3 Jun 2023, 03:23 Reply Quote 0
        • marcel52
          marcel52 @Bart De Medts last edited by 3 Jun 2023, 03:23

@Bart-DM de eerste gegenereerd met de beta app. De tweede gegenereerd met mra navigatie deze ook gereden met 24 route punten in de beta. En zodra je een punt overslaat stuurd de app je meteen naar het einde van de rit in de beta versie. Terwijl in de mra navigatie de gewone versie rekend die je route door naar bijvoorbeeld als je punt 3 overslaat rekend die de route door maar punt 4.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • marcel52
            marcel52 @Dikke Wim last edited by 3 Jun 2023, 03:25

@Dikke-Wim de eerste gegenereerd met de beta app. De tweede gegenereerd met mra navigatie deze ook gereden met 24 route punten in de beta. En zodra je een punt overslaat stuurd de app je meteen naar het einde van de rit in de beta versie. Terwijl in de mra navigatie de gewone versie rekend die je route door naar bijvoorbeeld als je punt 3 overslaat rekend die de route door maar punt 4.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 3 Jun 2023, 03:49 Reply Quote 0
            • Hans van de Ven MR.MRA
              Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @marcel52 last edited by 3 Jun 2023, 03:49

@marcel52

Ik vermoed dat je dit gedaan hebt:
              De 1e route heb je gegenereerd met de rondrit optie in de Beta-app?
              De 2e heb je gemaakt in de planner met 24 routepunten?

Als je bij optie 1 van de route afgaat zal hij je inderdaad naar het eindpunt brengen, want de app maakt de route op basis van een route-track. Dus zonder routepunten.

Bij optie 2 heb je routepunten, dus brengt hij je naar het volgende punt.

Anders voor de duidelijkheid even wat plaatjes toevoegen wat je precies doet.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

marcel52 Con Hennekens 2 Replies Last reply 5 Jun 2023, 08:03 Reply Quote 1
              • marcel52
                marcel52 @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 3 Jun 2023, 11:24

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master juist maar de optie 2 doet hetzelfde als optie 1 doet. En dat vond ik zo raar want hij had me naar het andere punt moeten sturen inplaats van meteen naar het einde. En dat doe mra navigatie gewone versie wel maar de mra beta stuurt me dus meteen terug naar het eind punt. Ik heb nu de automatische punten skip uitgezet kijken wat die dan gaat doen.

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply 4 Jun 2023, 07:32 Reply Quote 0
                • Hans van de Ven MR.MRA
                  Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @marcel52 last edited by 4 Jun 2023, 07:32

@marcel52

Deel de url van de route eens, zorg er wel voor dat deze openbaar staat.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
                  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Con Hennekens
                    Con Hennekens @Hans van de Ven MR.MRA last edited by 5 Jun 2023, 08:03

@Hans-van-de-Ven-MRA-Master said in Recalculation van de route:

Als je bij optie 1 van de route afgaat zal hij je inderdaad naar het eindpunt brengen, want de app maakt de route op basis van een route-track. Dus zonder routepunten.

Volgens mij klopt dat niet @Hans-van-de-Ven-MRA-Master, De herberekening brengt je terug naar de track, niet naar het eindpunt. Natuurlijk zijn er wel situaties denkbaar waarbij het eindpunt het dichtstbijzijnde punt op de track is, dan kan het uiteraard mis gaan.

@marcel52, er gaat op korte termijn een nieuwe beta verschijnen, waarbij weer enkele verbeteringen in de "overslaan logica" zijn aangekondigd.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

marcel52 1 Reply Last reply 14 Jun 2023, 14:00 Reply Quote 0
                    • 9 days later
                    • marcel52
                      marcel52 @Con Hennekens last edited by 14 Jun 2023, 14:00

@Con-Hennekens 👍

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1 / 1
                      8 out of 10
                      • First post
                        8/10
                        Last post
                      ACTIVE USERS
                      POPULAR TOPICS