Hercalculatie bij kronkelroute, kronkelroute vervalt en navi kiest voor de snelste weg naar eindpunt
-
Voer de plaatsnaam naam in waar ik naar toe wil en kies voor een kronkelroute en druk op navigeer. Hij maakt een mooie route en alles gaat perfect! Dan komt er een pad wat afgesloten was dus op dat moment wijk ik van de route af. Door een afslag later te nemen. De navigatie gaat nu van de voorgestelde kronkelroute af en navigeert naar eindpunt via snelste route (in mijn geval de rondweg). De hele kronkelroute is vervallen. Ik zou graag zien dat hij navigeert naar de kronkelroute en deze voortzet.
-
Hoe vlakbij het eindpunt was je op dat moment al?
Dit is namelijk totaal niet het gedrag dat de app bij mij vertoont. -
@Con-Hennekens was pas halverwege de route
-
@Con-Hennekens overigens had ik gisteren de kastelenroute van de expert gereden en dan heb ik geen problemen , dan brengt hij je wel terug naar de kronkelroute. Dus heb het probleem alleen als ik zelf een plaatsnaam in toets en dan druk op kronkelroute en dan direct ga rijden.
-
@Barth-Christianus dit is helaas iets dat soms kan gebeuren en daar hebben we beperkt invloed op.
De track navigatie die hiervoor wordt gebruikt is actief in ontwikkeling bij HERE.Meestal wordt zoveel mogelijk van de kronkelroute behouden maar als dat niet lukt, stuurt HERE je direct naar het eind.
-
@Corjan-Meijerink Dank je wel voor je snelle antwoord. De app ziet er geweldig uit en gebruik hem nog niet zo lang maar ben super enthousiast. Ook het idee van de motor rijder voor de motorrijder spreekt me aan. Enfin ik ben aan boord!
-
@Barth-Christianus fijn!
-
@Corjan-Meijerink Vorige week hetzelfde gemerkt. Kronkelroute gemaakt. Stukje verkeerd gereden. MRA berekend een alternatief. Snel terug naar de oorspronkelijke route gereden. Maar MRA houdt vast aan de herberekende route. Wel wordt de oorspronkelijke route getoond zodat ik die alsnog kan rijden. Ik zou verwachten dat MRA de oorspronkelijke route weer oppakt.
Overigens gaf MRA bij het starten nog die melding "Er is wat foute gegaan bij het berekenen van de route. Wil je de punten zien?" Of zoiets. En aanvankelijk kon MRA helemaal geen route herberekenen en toonde een rechte lijn.