MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

uitzoomen => deel scherm niet gebruikt

[Beta] Problems, Bugs and other Issues
    4
    7
    66
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Edwin_M
      Edwin_M last edited by Edwin_M

Wanneer je uitzoomt wordt een deel (bovenste) van het scherm niet meer gebruikt . Zowel in lichte als donkere modus.

Screenshot_20230514_213823.jpg Screenshot_20230514_213852.jpg

Samsung S24+ Android, Carpuride W702 , KTM 1290 Super Adventure & Wielrenfietsen

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Corjan Meijerink
        Corjan Meijerink administrator @Edwin_M last edited by

@Edwin_M Correct, de kaart kan niet oneindig worden ingeladen. Je moet dan de kijkhoek iets verkleinen (tilt verlagen). Als je op het kompas klikt, doen we dit voor je.

Edwin_M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Edwin_M
          Edwin_M @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink je bedoelt dat dit alleen werkt in de flat view.van bovenaf ,denk ik, als ik het test zojuist

Samsung S24+ Android, Carpuride W702 , KTM 1290 Super Adventure & Wielrenfietsen

Corjan Meijerink 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Corjan Meijerink
            Corjan Meijerink administrator @Edwin_M last edited by

@Edwin_M Correct! Van de automatische (standaard) dynamische camera is de kijkhoek dus ook zodanig beperkt dat de lucht zo min mogelijk in beeld komt.

Edwin_M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Edwin_M
              Edwin_M @Corjan Meijerink last edited by

@Corjan-Meijerink dat wordt dan wel interessant met een uitzoom functie denk ik. Kom je vast uit 😜

Met een wegafsluiting vandaag had ik flinke moeite om een weg er omheen te overzien. Ik snap nog niet hoe ik daar in de app met een geplande route mee om moet gaan.

Dikke Wim Con Hennekens 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • Dikke Wim
                Dikke Wim @Edwin_M last edited by

@Edwin_M Over dat "overzie" heb ik een apart onderwerp gepost. Voor mij is het scherm met de lichtgrijze zijwegen tegen een witte achtergrond niet goed genoeg zichtbaar. Vandaar mijn suggestie om ook andere kaarten te kunnen gebruiken, met meer contrast in de zijwegen.

BMW R1300 GS, BMW Connect Ride Next navigator; Quad Lock with Samsung Galaxy Ultra, iPad Pro (iPadOS 18.0 bèta version) MacBook Pro (MacOS Sequoia 15.2 bèta version), iMac (MacOS Monterey 12.7.6)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Con Hennekens
                  Con Hennekens @Edwin_M last edited by

@Edwin_M said in uitzoomen => deel scherm niet gebruikt:

dat wordt dan wel interessant met een uitzoom functie denk ik. Kom je vast uit

Dat denk ik ook wel 😉 Volgens mij volstaat het om de angle zo aan te passen dat de "horizon" (eigenlijk de lijn waar de "lucht" begint, dat is niet echt de horizon) net onder de bovenzijde van het scherm valt. Dat lijkt me wel berekenbaar. Daarnaast denk ik ook dat het bij ver genoeg uitzoomen niet onlogisch is om automatisch naar 2D te schakelen. Als ik me goed herinner doen Garmins dat ook?

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                  I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • (afwijkende) pauze tijd wordt niet meegenomen in de planner

• Routes in mappen niet meer zichtbaar.

• Meldingen niet weg te klikken

• Closed Roads not recognised (HERE, TomTom) in Montenegro

• Geen geluid

MY GROUPS