Favorieten als eind- of tussenpunt vanuit MRA Navigation Next
-
Vanuit MRA Naviation Next kun je een route maken naar een favoriet. Echter, zodra je een favoriet kiest uit de lijst van favorieten heb je een route vanaf je huidige locatie naar het favoriete punt toe. Dat is niet altijd wenselijk!
Vragen:
-
Is het mogelijk om alleen de locatie van de favoriet op de kaart te zien, zonder dat er gelijk een route gemaakt wordt?
-
is het mogelijk om in MRA Naviagtion Next later favorieten toe te voegen aan een route (als tussenpunt) of moet je dan per se naar MRA MyRoute (website)?
-
als ik op de kaart klik om een favoriet te maken (lang klikken) krijg ik ook gelijk een route. Liever zou ik op die locatie een favoriet willen (kunnen) maken
Graag suggesties.
-
-
@Dikke-Wim dank voor je vragen. Er wordt altijd direct een route gegenereerd omdat dat juist de directe volgende stap is die je toch gaat doen.
Tussenpunten toevoegen is dan ook iets wat nog niet kan. Hiervoor moet je naar de website. Uiteraard willen we dit ook direct in de app ondersteunen maar dat komt later.
Lang drukken op de kaart genereert direct een route naar die locatie. Je kan het geselecteerde punt dan wel als favoriet opslaan door op het sterretje te klikken.
Al met al is wat je beschrijft zeker een deel van de app wat later nog wordt verbeterd
-
@Corjan-Meijerink said in Favorieten als eind- of tussenpunt vanuit MRA Navigation Next:
Lang drukken op de kaart genereert direct een route naar die locatie.
Nog een nuttige hoeveelheid informatie waarvan ik niet op de hoogte was.