Snelheid is niet te zien
-
De snelheid die ik rij en de snelheid die mag gereden worden zijn onderaan links in carplay weggestoken dus niet te zien op gsm wel te zien.
ook bij een stopplaats ( tussenstop) gsm scherm afsluiten en terug de rit starten begint hij terug op begin in plaats van verder de rit op te nemen die gestart was. Dan ben ik even bezig punten over te slaan als volger van de groep. Bij TomTom neemt deze ook de afgesloten rit terug op het scherm carplay. zonder gsm te manipuleren. dus moet mogelijk zijn. Traject controles zou handig zijn dat dit een gesproken stem zou verwittigen met eventueel gemiddelde snelheid. zou zeker een plus zijn. -
@Fabrice-Leijs CarPlay wordt nog actief ontwikkeld en bepaalde zaken (zoals snelheidsinformatie) zit er nog niet in.
Als je snel veel punten wilt overslaan kan je een waypoint op de kaart (of in de routepunt lijst) lang ingedrukt houden.
-
@Corjan-Meijerink Misschien een onepager maken met een aantal "super" tips ... ik heb ook vaak vragen die al eerder (en wellicht vele keren) werden beantwoord ... zoals routes overslaan via lang drukken, wegafsluiting (zwart streepje bij aanzetten knop "verkeer", kompas lang drukken, street view op pc kunnen zien ....