Waarschuwing te snel rijden instelbaar (bv. 5, 10, 15 km)
-
De waarschuwing voor te snel rijden wordt zichtbaar met een rode achtergrond bij meer dan 5km te hard rijden. Het zou mooi zijn als dit selecteerbaar bij instellingen ook een andere snelheid zou kunnen zijn. Moderne Volvo's hebben deze optie. Eventueel vaste instellingen zoals 5, 10, 15 km te hard is al fijn. Instelbaar door de gebruiker zou nóg fijner zijn.
-
@Dikke-Wim die heb ik in het begin van de beta ook al eens verzocht en staat volgens mij op de back-log.
-
@Rob-Verhoeff Twee personen één gedachte Hopelijk wordt het opgepakt.
-
nog beter zou zijn optie -2 km met geel of orange waarschuwing je rijd bijna te hard. nu krijg je waarschuwing als je te hard bent gegaan.
-
@Bouke-Ent oooohhhh voor mij zeer zeker niet ... Staat continue een oranje ding in mijn beeld. Hahahaha. Zeer zeker niet standaard instelling a.u.b.
-
@StefanHummelink Als het instelbaar is, dan heb jij nergens last van!
-
@Rob-Verhoeff Helemaal mee eens. Dus zelf in te stellen is het beste. Misschien dat negatieve getallen ook werken zodat @Bouke-Ent ook tevreden kan zijn.
-
@StefanHummelink said in Waarschuwing te snel rijden instelbaar (bv. 5, 10, 15 km):
Zeer zeker niet standaard instelling a.u.b.
Dit impliceert toch al dat ik uit ga van het uit kunnen zetten. ?
-
@StefanHummelink ja ieder zijn ding maar in de beurt van flitspalen vind ik het nuttig binnen limiet te blijven. misschien een optie om zelf snelheid in te kunnen geven per km, zowel - als +. dan kan ieder zijn ding instellen.
-
@Bouke-Ent Dat is precies wat ik hierboven probeerde te zeggen (2x)
-
@Dikke-Wim hopelijk pakken ze dit op...