Via punten
-
Hallo,
Ik gebruik myrouteapp ook voor mijn werk.
En 1 van de mooiste opties daarvoor is dat je diverse routes in 1 scherm kunt bekijken. Zo kan ik kijken welke routes elkaar overlappen en welke klanten dicht in de buurt zitten van elkaar. Zo kan ik snel de routes optimaliseren. Helaas is de hoofdroute alleen zichtbaar met route punten. Is het mogelijk om elke route die je inlaad een keuze te krijgen dat je de via punten (dit zijn mijn klanten) in het scherm te laten zien?
Moet zeggen ik gebruik myrouteapp next nu dagelijks en het word alleen nog maar mooier. Top. -
@John-De-Jong Fijn om te horen hoe tevreden je bent met de app!
In de routeplanner (website) kan je meerdere routes over elkaar heen leggen. In de app kan dit helaas niet en het staat ook niet op de planning voor de komende maanden.
-
@Corjan-Meijerink dankjewel voor jou reactie.
Ik bedoel dan ook via de website.
Routes op elkaar leggen en alle via punten die ik heb gezet laten zien van alle routes. Die via punten zijn de adressen van klanten. Zo kan ik de routes snel optimaliseren. Bvd john -
Bij het tonen van meerder routes zie je de viaducten van de andere route niet. Deze tonen alleen een gekleurde lijn op de kaart.
Zie: Handleiding 'Meerdere routes tonen en samenvoegen'
Je zou voor de klanten lokatie een POI lijst kunnen maken. Dat is in eerste aanleg wat bewerkelijk maar daarna wel goed te onderhouden.