Licht blauwe pijl waar je bent??
-
Gisteren voor het eerst op de motor Next getest. Prima app tot nu toe. Een klein puntje: ik moet af en toe 3 keer kijken voor ik zie waar ik ben op de aangegeven route. De lichtblauwe pijl met de cirkel er omheen, valt niet echt op tegen de achtergrond. Dus in a glimpse zien waar je bent, bleek lastig. Nu went dat wel (positie op het scherm blijft dezelfde) maar het zou mijn voorkeur hebben om daar een iets opvallendere kleur voor te gebruiken?
-
@Iris-4 Fijn dat het bevalt! We zullen het eens bekijken en zien of meer mensen het zo ervaren
-
@Iris-4 ik heb dezelfde wens geuit. Rood, of geel of zo. Er is al zoveel grijs en blauw…
-
Heel eerlijk? Er mag sowieso wel wat meer kleur in de kaart. Afgezien van de 3d structuren is de kaart wel erg "plat" qua kleur en contrast. Als er meer kleur in de kaart zit is de blauwe vlieger ook beter zichtbaar. Ik heb geen idee waarom, maar het lijkt dat alle navi diensten blauw gebruiken voor de vlieger. Misschien zit daar een idee achter?
-
Het is gewoon de standaard voor alle navigatie apps, waarom dat zo is, weet ik ook niet. Opzich levert het een goed contrast op maar uiteindelijk is dat voor iedereen weer anders.