Volgend tankstation tonen
-
In MRA Navigation wordt de afstand tot het eerstvolgende tankstation getoond (toch belangrijk voor de gemiddelde motorrijder). Die zie ik niet terug in Next. Is dat een instelling of komt die optie nog?
Tevens het verzoek om niet alleen het eerstvolgende tankstation te tonen, maar ook daarna. De reden is dat je met een motor toch beperkt bent qua actieradius. Dus stel je hebt nog een restafstand van plm. 50km en je alleen ziet dat er na 5km een tankstation is (oude situatie), dan ga je waarschijnlijk al tanken. Zou je weten dat de eerstvolgende 5km is, maar dat over 15km ook nog een tankstation komt, dan sla je die eerst nog over. Nu moet je eerst voorbij rijden om dat eventueel terug te moeten rijden als het eerstvolgende pas na 70km komt.
Als 2 tankstations tonen te veel ruimte in beslag neemt op het scherm, zou je kunnen overwegen om van de info van het eerstvolgende tankstation een knop te maken. Deze toont dus standaard alleen het eerstvolgende tankstation en als je er op klikt de info uitbreidt naar 2 tankstations die bijvoorbeeld zich automatisch weer sluit na een paar seconden en dan alleen het eerstvolgende tankstation toont.
-
@Gerard-23 Dit is zeker iets wat we nog willen toevoegen! Bedankt ook voor de uitgebreide beschrijving van een wenselijke implementatie
-
@Corjan-Meijerink Ja, vind ik ook wel een goed voorstel, zeker omdat ik het zelf al meermaals heb meegemaakt dat het tankstation waar je (denkt) naartoe te rijden definitief gesloten is of al in verre staat van ontbinding .... en als je dan nog maar voor 15km over hebt, dan breekt het zweet je uit .... dat willen jullie toch niet hé ?
-
@MarcM Nee, dat moeten we niet hebben!