Start punt route
-
Beste, Als je een route hebt die niet thuis voor de deur start en je wil naar het startpunt van de gemaakte route rijden WP1> Voorheen werd je door Navigation automatisch via een automatisch aangemaakte route naar het startpunt geleid. Bij N.Next werkt dit niet?
-
@G-Beuving , Volgens mij werkt dat niet anders dan voorheen.
-
Correct, als je een willekeurige route opent dan wordt je naar het startpunt genavigeerd. @Con-Hennekens Klopt helemaal wat je zegt.
Wel is het zo, dan in het eerste scherm dat je ziet (het route overzicht) je enkel de berekening ziet van de gehele route. Dit bevat dus niet de reistijd van je huidige locatie naar het startpunt. Dat komt er in een latere versie bij!
-
@Corjan-Meijerink, Ik vind het niet onlogisch dat die reistijd niet getoond wordt in het route overzicht. Je wilt ook gewoon weten hoe lang de route is, zonder de aanrijtijd. Als ik wil weten hoe lang de route inclusief aanrijtijd is, start ik gewoon de route.
-
@Con-Hennekens Correct, mee eens. Daarom hebben we het nu ook zo!
Dat scherm wordt zo aangepast dat het huidige de standaard is. De wijziging wordt dat je kan kiezen of de berekening vanaf huidige locatie moet danwel vanaf een specifiek punt x
-
@Corjan-Meijerink, helemaal TOP!
-
Inderdaad werkt het wel!! V.w.b. routes die redelijk dicht bij de thuis locaties starten direct in beeld. Heb een route naar de Noordkaap uitgeprobeerd. Start WP1 (Verzamelpunt) Putgarden Duitsland. Niet lang genoeg gewacht blijkbaar. Nogmaals geprobeerd, n.a.v. de posts, en na aantal minuten kwam ook de aanrij route in beeld. Dus het werkt wel maar heeft wat meer tijd nodig.
-
@G-Beuving Correct, de navigatie start pas als je goed op een weg bent en er een route kan worden berekend. Vanaf de bank in de woonkamer een route starten is momenteel nog niet echt werkzaam Daar wordt ook aan gewerkt!
-
@Corjan-Meijerink said in Start punt route:
@Con-Hennekens Correct, mee eens. Daarom hebben we het nu ook zo!
Dat scherm wordt zo aangepast dat het huidige de standaard is. De wijziging wordt dat je kan kiezen of de berekening vanaf huidige locatie moet danwel vanaf een specifiek punt x
Zeer goed, bedankt
-