waarom werkt mijn navigatie app maar voor een route?
-
beste myroute team,
heb vandaag weer een fantastische fiets route gereden, heb een tracking gemaakt en mijn nav app gebruikt voor de te rijden route,
ging best heel goed , maar....... waarom als ik de nav app hebt gebruikt kan ik niet terug keren naar het menu om een andere route te kiezen, ik verwijder dan de app en start een nieuwe app met inloggen , maar dit zal niet de bedoeling zijn
wat doe ik verkeerd!!!!! -
@Bert-Timmers waar navigeer je mee? Met de app Navigation of MRA Mobile? Navigation is niet geschikt om op de fiets mee te navigeren, tenzij je een route rijdt die je met de HERE-kaart hebt gemaakt. De HERE-kaart kent geen fietspaden die door parken lopen etc. De OSM-kaart daarentegen wel. Alleen vertaalt de app Navigation dat weer naar de HERE-kaart. En dan kan het voorkomen dat je route er toch anders uitziet dan gepland.
In de app MRA Mobile volstaat het bij mij om rechtsboven in het scherm van je mobiel op het kruisje te klikken en de route is verdwenen.
In de app Navigation klik je rechtsonder op de drie puntjes en vervolgens op het rode kruis. Dan stopt de route.
-
@Rob-Verhoeff
Beste Rob
Bedankt voor je reactie maar wanneer ik de route wil stoppen met dat rode kruis stopt de hele navigatie app en wanneer ik deze weer opstart begint weer dezelfde route en kan ik niet terug naar het menu met routes ed
Dan verwijder ik de app en kan weer in dat menu komen!??
Rare klacht maar ik denk dat ik iets verkeerd doe
Hg -
@Bert-Timmers Dat is een bug in app Navigation en daar is ook al een ticket voor ingeschoten door mij. Als je als vervoermiddel "Te voet" of "Fietsen" kiest, dan crasht de app. Je moet de app dan verwijderen en opnieuw installeren...
-
Hallo @Bert-Timmers, gebruik de MRA Mobile app tijdens het fietsen, MRA Navigation is (nog) niet geschikt om fietsroutes te rijden, simpelweg omdat de fietspaden niet aanwezig zijn op die kaart.
Met MRA Mobile kun je navigeren via een routepijl, klik daarvoor 2 maal op het icoontje rechts onder in het scherm als je de route gepend hebt.