Toevoegen en verwijderen routepunten werkt niet meer.
-
Gisteren nog items toegevoegd en verwijderd en vanmorgen werkt het niet meer. Op delete drukken - gebeurt niets.
Toevoegen punt met coordinaten - gebeurt niets.
Ook geen foutmeldingen.
Heb opslaan geprobeerd en dat werkt
Maar dan weer importeren gaat niet.
Dus ik kan niets meer met de routes? Hebben anderen dat ook? Is er iets mis, een instelling veranderd?
Hoop dat iemand weet wat te doen? -
@Wim-2a said in Toevoegen en verwijderen routepunten werkt niet meer.:
Gisteren nog items toegevoegd en verwijderd en vanmorgen werkt het niet meer. Op delete drukken - gebeurt niets.
Toevoegen punt met coordinaten - gebeurt niets.
Ook geen foutmeldingen.
Heb opslaan geprobeerd en dat werkt
Maar dan weer importeren gaat niet.
Dus ik kan niets meer met de routes? Hebben anderen dat ook? Is er iets mis, een instelling veranderd?
Hoop dat iemand weet wat te doen?@Wim-2a
I have the same problem, can't set new points or change on existing points/routes.
Can't find a "status for service" on the www page./ Henrik
-
Ja dat heb ik nu dus ook, vanmorgen nog 1 route iets veranderd, nu wil ik andere routes iets aanpassen en lukt niet meer...Wel kan ik een poi toevoegen.
-
@Henrik-Müller
Apparently it is a general problem. I've seen a msg from the admin (0h45 23/05) stating this problem so I assume he is working on it and will fix it asap.
Best regards from Paris. -
PROBLEME BEIM ERSTELLEN UND BEARBEITEN VON ROUTEN!
Sonntag, 23. Mai um 12.45 Uhr. Es scheint eine Fehlfunktion bei der Wegpunktplatzierung zu geben. Wir werden es so schnell wie möglich lösen.PROBLEMS WHEN CREATING AND EDITING ROUTES!
Sunday 23 May at 12:45 p.m. There appears to be a malfunction with the waypoint placement. We will solve it asap.Got this PopUp after trying some different ways to change my routes
Think it will already be worked on it
Nice greetings from Vienna - Step -
@Sebastian-7 said in Toevoegen en verwijderen routepunten werkt niet meer.:
@Henrik-Müller
Apparently it is a general problem. I've seen a msg from the admin (0h45 23/05) stating this problem so I assume he is working on it and will fix it asap.@Sebastian-7
Reported it 00:45?, I have worked in it today, and it worked, until around 12:15.... -
Kwam er net achter dat routepunten plaatsen /wijzigen niet werkt . maar ik zie hier dat het al langer speelt . ga ervanuit dat eraan gewerkt wordt groet Henk
-
hier idem wil route van motorvakantie veranderen naar een mooie plek maar inderdaad kan niks meer...hopelijk wordt het snel opgelost
-
Is opgelost- Solved
-