Routes en verblijf Zwitserland
-
In Zwitserland wil ik de snelwegen vermijden. Nu vraag ik mij het volgende af. Wanneer ik een route maak en ik plan hierin geen snelwegen, moet ik dan alsnog "snelwegen vermijden" inschakelen of is dat overbodig? Of zou MRA bij een omlegging dan toch kunnen kiezen voor een snelweg?
Deze vraag betreft ook het herberekenen van de route. Zou in bovengenoemd voorbeeld dan ook de snelweg gekozen kunnen worden? -
Als je den snelwegen in Zwitserland wilt vermijden, maar toch de optie open wil houden, kun je er ook voor kiezen om tolwegen te vermijden. Dat is in Zwitserland, voor zover mijn kennis reikt, elke snelweg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login