Route wijkt af van de geplande route
-
Afgelopen weekend een route gereden in Luxemburg die ik enkele dagen voordien via de website gemaakt heb.
Tijdens het rijden leek stukje tussen punt 46 en 47 leek er uit geknipt. Hierdoor stuurde MRA mij van punt 45 naar 46 om daar een u-turn te maken en dan via de weg 10 en punt 48 weer naar punt 47 te gaan en daar ook weer een u-turn te maken en dan terug te keren naar de normale route.
Wat is hiervan de oorzaak?
Bij het tekenen van de route heb ik de compatibiliteit gecheckt tussen Here en Tomtom kaarten. De route zelf heb ik gereden met de MRA Navigator app en Android auto.Mvg,
Marc -
Als je de url hier deelt, kunnen we met je meekijken. Zorg dat hij wel op publiekelijk staat
-
Zou zo zichtbaar moeten zijn, heb het openbaar gezet.
https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/13670749?mode=share
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login