Tracking rijden
-
Kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe, ik heb een tracklog ontvangen, wil deze rijden. Staat enkel begin en eindpunt op, als ik verder ben dan beginpunt dan stuurs deze me steeds naar beginpunt, kan ik ergens selecteren navigeer naar eindpunt? Bij navigatie van route is dit handig om lang drukken op viapunt gaat deze vlugste weg naar dat punt rijden. Of ben ik genoodzaakt om elke ontvangen tracklog een route van te maken en controle of punten juist op baan staan?
Bedankt voor feedback -
Kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe, ik heb een tracklog ontvangen, wil deze rijden. Staat enkel begin en eindpunt op, als ik verder ben dan beginpunt dan stuurs deze me steeds naar beginpunt, kan ik ergens selecteren navigeer naar eindpunt? Bij navigatie van route is dit handig om lang drukken op viapunt gaat deze vlugste weg naar dat punt rijden. Of ben ik genoodzaakt om elke ontvangen tracklog een route van te maken en controle of punten juist op baan staan?
Bedankt voor feedback@De-Ploey-Georges, Je doet niks verkeerd, maar je ""raakt" waarschijnlijk het startpunt niet. Aangezien de start en de finish altijd een VIA punt is, zullen die nooit automatisch worden overgeslagen. Dat is een probleem als je ergens tussen de start en de finish in de route "instapt". In een route druk je dan op het eerstvolgende routepunt waar je naartoe wilt, maar die heb je niet bij een track ;-).
En nu komt de truuk: Druk gewoon even lang op een willekeurige plek op de tracklijn, op de plek waar je de track wilt opakken! Was alles in het leven maar zo makkelijk!

-
@De-Ploey-Georges, Je doet niks verkeerd, maar je ""raakt" waarschijnlijk het startpunt niet. Aangezien de start en de finish altijd een VIA punt is, zullen die nooit automatisch worden overgeslagen. Dat is een probleem als je ergens tussen de start en de finish in de route "instapt". In een route druk je dan op het eerstvolgende routepunt waar je naartoe wilt, maar die heb je niet bij een track ;-).
En nu komt de truuk: Druk gewoon even lang op een willekeurige plek op de tracklijn, op de plek waar je de track wilt opakken! Was alles in het leven maar zo makkelijk!

@Con-Hennekens ah ok, dat wist ik niet ga ik proberen, ik dacht als je op de tracklijn zit dat deze automatisch verder gaat, maar was verkeerd gedacht
bedankt voor de tipInderdaad, het werkt, gedeelte welke je overslaat komt in witte lijn , route te volgen in blauw