Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Popular
  • Support
  • MyRoute-app
Collapse
Brand Logo

MRA Community Forum

1. Home
  2. [Beta] The MyRoute-app
  3. [Beta] Problems, Bugs and other Issues
  4. Zwart menu in de app!

Zwart menu in de app!

Scheduled Pinned Locked Moved [Beta] Problems, Bugs and other Issues
2 Posts 2 Posters 17 Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • white.mouseundefined Offline
    white.mouseundefined Offline
    white.mouse
    Valued contributor
    wrote last edited by white.mouse

Vandaag met de nieuwe beta versie op de motor gereden. Op de computer een route gemaakt maar deze bij het rijden niet opgestart. Eerst maar eens de Free Ride mode in Android Auto geprobeerd. In een woord fantastisch. Goed overzichtelijk, in en uitzoomen werkt prima en het enige dat ik nu eigenlijk nog mis is een kleine kompasnaald op het A.A. scherm die aangeeft in welke richting ik rij.
    Na het nodige uitgeprobeerd te hebben overgeschakeld via het A.A. scherm naar de geplande route (waar ik feitelijk al op reed) en deze gestart.
    Ook dat ging probleemloos en na een paar kilometer werden de reeds gepasseerde routepunten ook overgeslagen. Alles wat ik probeerde werkte gewoon.
    Ongeveer 15 km voor het einde van de route deze via A.A. beëindigd en ook nu kwam ik weer in de Free Ride mode met keurig netjes de toegestane en gereden snelheid in beeld.
    Ook het stroomverbruik bleef binnen de perken. Daar waar ik in het verleden de voeding via een kabeltje moest laten lopen omdat de draadloze oplader van de motor het niet bij kon lopen, werd tijdens deze rit van ongeveer 150 km met gebruik making van de draadloze oplader slechts 5% van de accu gebruikt!
    Tot zover was en ben ik dus super tevreden en kan ik mijn bewondering en waardering voor het ontwikkelteam weer uitspreken.

Thuis gekomen wilde ik MRA op de telefoon afsluiten en toen ging het een beetje mis. Waarschijnlijk een bugje!
    Ik kreeg het scherm zoals onderstaand op de 1e afbeelding en toen ik op de drie puntjes rechts onderin klikte om het menu weer te krijgen, kreeg ik in plaats van het gebruikelijke menu nu een gedeeld scherm met bovenin de kaart en onderin een zwart scherm zoals op de tweede afbeelding!
    zwart scherm.jpg
    Er kwam geen menu en gelukkig bleek het aantikken van de kaart voldoende om weer in het kaartscherm zoals op de rechter afbeelding terug te komen! Maar hoe nu verder?
    Swipen naar van onder naar boven bleek uiteindelijk de enige oplossing om MRA te verlaten via een van de drie keuzes die onder in het scherm verschenen!
    Screenshot3.jpg
    @Corjan-Meijerink: Als er een ticket aangemaakt moet worden hoor ik dat graag. Logfile is al veilig gesteld!

met een R1250RT met TFT en BMW Connected Ride App; de Garmin Zumo XT en My Route App in combinatie met de Carpuride W702 (voor Android op de Motor!)

1 Reply Last reply
    0
    • Corjan Meijerinkundefined Offline
      Corjan Meijerinkundefined Offline
      Corjan Meijerink
      Developer
      wrote last edited by

Ticket aanmaken en daar de log delen is inderdaad wel fijn!
      Dank voor het melden, lijkt iets zeldzaams te zijn. Je bent de eerste die het heeft ontdekt 🙂

Fijn dat het allemaal zo goed bevalt! 🎉

1 Reply Last reply
      0
      Reply
      • Reply as topic
      Log in to reply
      • Oldest to Newest
      • Newest to Oldest
      • Most Votes

ACTIVE USERS
      Corjan Meijerinkundefined
      Corjan Meijerink