Stukje overslaan bij Animation
-
Is het mogelijk bij animation, dat ik een stukje van de route kan overslaan. Met mijn muis kan ik niet bij de slider komen
-
Graag iets meer uitleg over het probleem.
-
Als ik een lange route heb gemaakt en deze met de optie Animatie wil bekijken, zijn er soms stukken van de route die ik zou willen overslaan. Ik zou dus eigenlijk dat bolletje een stukje vooruit willen slepen. Maar in het Animatie-scherm is mijn muis-cursor niet zichtbaar.
-
F11 (scherm maximaliseren)
-
Dank je voor je moeite Hans, maar het is nog steeds niet wat ik bedoel. Blijkbaar nog steeds niet goed uitgelegd.
Nog 1 keer proberen.
Ik open een route. Via Animation kan ik de route bekijken. Er loopt dan een rood balletje.
Als dat rode balletje nu bv. bij routepunt 16 is en ik il een stukje van de route over slaan en bijvoorbeeld verder gaan bij routepunt 31, dan is de vraag of dit kan en zo ja hoe?
En kan ik ook een stukje terug met dat rode balletje?
Ik denk niet dat dat kan want heb het zowel op mijn PC als tablet geprobeerd. Niet gelukt
Maar ja Wie weet? -
Deze?
`daar kan ik mee schuiven wat ik wil, vooruit en achteruit, het rode balletje volgt de routelijn
-
Dank je Hans voor dit antwoord. Ik ging er ook van uit dat dat zo zou moeten, maaaaaar Als ik muis muiscursor verplaats naar het animatie scherm, dan verdwijnt deze muiscursor?????
-
Dat klopt @P-Meijers.
Maar je kunt de dit wel doen in het scherm waar je de route edit.
Je kunt dan met de muisaanwijzer het bolletje op je eigen tempo verplaatsen.
Niet wat jij vraagt maar wel wat werkt