Te veel POI’s
-
Sinds korte tijd, denk na een update, krijg ik bij het openen van een route in de navigatie app de melding dat ik meer dan 2000 POI’s gebruik. Het zijn er de meeste routes niet meer dan 10. Iemand een oplossing hiervoor?
-
Open een route in de planner, en ga naar POI's, tabblad bibliotheek. Waarschijnlijk heb je daar nog iets aan staan dat alle POI's geladen worden
-
Open een route in de planner, en ga naar POI's, tabblad bibliotheek. Waarschijnlijk heb je daar nog iets aan staan dat alle POI's geladen worden
@Hans-van-de-Ven-MR.MRA bedankt voor de tip. Helaas maakt dat geen verschil.
-
@Hans-van-de-Ven-MR.MRA bedankt voor de tip. Helaas maakt dat geen verschil.
@Edwin-Kuiper, Ik weet vrij zeker dat @Hans-van-de-Ven-MR.MRA zijn diagnose klopt hoor.

In de web-planner in de linkerkolom, kies "Points of interest" en dan de "Bibliiotheek" tab.
het bestand waar een kruisje bij staat in plaats van een "poppetje"wordt ALTIJD weergegeven op zowel de planner als de Navigatie kaart. Als dat er meer dan 2000 zijn dan krijg je die melding. Dat is inderdaad sinds de laatste of voorlaatste update zo. Teveel POI tegelijk op de kaart is schadelijk voor de performance van de app, vandaar.Mocht je daar tóch géén kruisje hebben staan, dan moet je een keer online synchroniseren, of simpel een route starten in online mode.