positie onjuist
-
hallo, bij mijn laatste rit heb ik een gpx gebruikt , dus zelf de route niet gemaakt , eerst werkte dit prima , maar na een stopplaats , waren de afstanden naar bv een kruispunt wel juist maar bleef mijn pijl ong 200 m achter , wat heel vervelend was , het is niet de eerste maal dat wanneer ik op een route stop mijn navigatie niet goed meer werkt, het zou pok goed zijn mocht je wanneer je een gpx route douwnload deze op de tel ook zou kunnen aanpassen
-
@philippe-0 Je kan nu toch routes aanpassen op je telefoon? Geheel nieuwe functionaliteit die onlangs is uitgerold. Maar misschien was dit net na de publicatie van je topic?
-
@Rob-Verhoeff snap niet wat dit zou veranderen , heb het vorig weekend terug gehad , de routes load ik op via QR code , het gaat in het begin steeds goed , maar steeds bij een stop loopt het fout , de pijl loopt steeds een paar honderd meter achter ten opzichte van mijn werkelijke positie
-
Good morning, if that's the case, just press the compass, the current position will be centered VG
-
@Hubert-thanks for the tip, I will test tomorrow