POI (eten/tanken) tijdens navigatie
-
Hoe kan ik tijdens een route te rijden de dichtstbijzijnde Eten / tanken oproepen en naartoe rijden? Moet ik dan bestaande route stoppen? Nu ga ik googelen en rijdt dan met google app naar daar.
-
@De-Ploey-Georges Het makkelijkste is de route inderdaad stoppen, want die kan je na je eten gewoon opnieuw starten vanaf die positie.
In de app dan zoeken naar een bv. eetgelegenheid via het "loepje" op je homescherm, dan bv. categorie "hamburger+frisdrank" aanklikken en hij toont je de eetgelegenheden in de buurt waar je je dan bevindt.
Wat je natuurlijk ook kan doen is een "Tussenstop" toevoegen vanuit het instellingen menu (knopjemet 3 puntjes onder het compas) in je navigatie modus:
Dat punt wordt dan als routepunt ingevoegd in je route op de meest logische plek tussen de routepunten in.
-
@Stefan-Hummelink Bedankt Stefan, is nog wat zoeken voor mij in de app
Bedankt voor info
Enig idee waar ik de laadpunten voor de wagen kan terug vinden, vind enkel tanken terug.
Bij route te maken zijn deze er wel -
@De-Ploey-Georges said in POI (eten/tanken) tijdens navigatie:
Enig idee waar ik de laadpunten voor de wagen kan terug vinden, vind enkel tanken terug.
Laadpunten zijn nog niet bijzonder lang beschikbaar in de planner, ik denk dat de app nog moet bijsloffen. Als ze er nu niet instaan als categorie, dan komen ze vast nog.
Voor nu heb ik er helaas geen ander antwoord op.
-
@De-Ploey-Georges @Stefan-Hummelink Laadpalen staan er als vervanging voor tankstations als je als vervoersmodus de EV hebt geselecteerd
-
@Corjan-Meijerink ok thx gevonden