Offline maps -> hybrid mode?
-
It seems to be, that if you use offline maps, you online have offline maps without any updates for traffic etc.
If you have offline maps disabled, it seems to be you always use an internet map.
Suggestion: is it possible to use it hybrid? so use always the offline maps and only the actual changes are shown via the internet connection? Then you also can remove the 'switch' with the offline option, just use offline maps when they are downloaded.
-
@Raymond-Valk said in Offline maps -> hybrid mode?:
it seems to be you always use an internet map
Hoi Raymond, in mijn beleving gebruik je ook de gedownloade kaarten op je device, zelfs als je online navigeert. M.a.w. dat is precies jouw "hybride mode" als je het mij vraagt. Er zal vast nog wel een slimmerik langskomen om dit te bevestigen of te ontkrachten. Maar nogmaals, in mijn beleving is die "hybride mode" er al.
Die toggle lekker laten voor wat die is! Die gebruik ik namelijk bij het rijden van onze tourtjes. Ik zet online navigeren dan bewust uit. Ik wil de route namelijk precies zo rijden zoals ik (of jij) hem gepland heb en heb dan niets aan de VI die je probeert om de "verstoring" heen te leiden.
-
@Rob-Verhoeff - ik ben benieuwd of hier iemand van het development team inhoudelijk op kan reageren Rob, want ik ben niet overtuigd.
Dat de routes verstoord worden door online navigeren zou mij inziens alleen kunnen als er daadwerkelijk situaties zijn die het onmogelijk maken om ergens te rijden zoals ongelukken en wegafsluitingen.
We gaan het zien ...
-
Rob heeft helemaal gelijk
Als je offline kaarten hebt worden deze altijd gebruikt voor het tekenen van de kaart - scheelt een hoop data.
Wanneer offline modus is uitgeschakeld
- Online routeberekening (altijd de meest recente informatie)
- Verkeersinformatie
Offline modus ingeschakeld
- Routeberekening middels de offline gedownloade kaarten
- Geen verkeersinformatie
-
@Corjan-Meijerink dank - de 'hybrid modus' wordt dus gebruikt.
Duidelijk!