Camper nav in campercontact
-
Wanneer je via campercontact een locatie uitkiest om met de camper naartoe te rijden (dit met MRA), is het niet mogelijk om, -wel via rijkswegen-, de camper optie te activeren.
Gebruikt mijn mobil de pixel 8 pro hiervoor. -
@Franz-van-Lammeren ik begrijp helaas niet helemaal wat je bedoelt. Kan je het verduidelijken?
-
@Corjan-Meijerink Wellicht bedoelt @Franz-van-Lammeren dit. In CamperContact kun je op navigeren klikken als je een camperplaats of camping hebt geselecteerd. Vervolgens krijg je dan een overzicht van de op jouw telefoon/tablet geïnstalleerde navigatie apps en kun je de gewenste app selecteren die je wilt gebruiken om te navigeren. Op een iPhone of iPad zie je in het lijstje met apps helaas niet de MRA app en kun je die dus niet selecteren. Om dan toch MRA te gebruiken, moet je het adres van de camperplaats of camping handmatig in de MRA app invoeren. Het zou uiteraard handiger zijn als je gewoon de MRA app vanuit CamperContact zou kunnen selecteren. Of het in Android werkt weet ik niet maar ik heb eerder een bericht voorbij zien komen waarin werd aangegeven dat MRA dan wel in het overzicht met geïnstalleerde apps staat.
-
Dit heb ik afgelopen zomer ook gemeld. Weet zo het antwoord niet meer.