Geen rondrit mogelijk boven de 220km?
-
Het lijkt erop dat als een afstand boven de 220 km gekozen wordt er geen rondrit gegenereerd kan worden, vanaf omgeving Utrecht richting zuid, zuidwest
-
@Edwin_M Dat kan soms gebeuren ja. Ik heb dat met het maken van een rondrit vanuit Zoetermeer richting pal west zodra die >80 km is. Daar schijnt veel water te liggen. Het algoritme is er kennelijk niet op berekend om met dit soort barrières rekening te houden of zo slim dat hij de route dan richting noord of zuid verlegt. Ook ligt het er aan of je bijv. veerboten toestaat of juist niet.
-
@Rob-Verhoeff dan heeft het algoritme nog wat finetuning nodig.
sowieso doet het algoritme soms rare dingen. Waarom word je voor een lusje een doodlopende bedrijventerrein opgestuurd.
Ook werd ik een parallelweg ergens op gestuurd waar ik niet meer afkwam als ik niet even over het fietspad ging.
-
@Edwin_M dit soort anomalieën is waardeloos. Ik gebruik dan ook meestal de Kurviger rondrit generator. Of die van TT omdat ik toch meestal via die app navigeer
-
@Edwin_M ik heb ooit eens gebruik gemaakt van de rondritgenerator, maar je ontkomt er niet aan om de route toch te controleren. Zo onvoorbereid een route rijden is er bij mij niet bij. Ik heb het voorstel van MRA als basis gebruikt en daarna de “foutjes” er zelf uitgehaald voordat ik de route ging rijden.
Het zelf maken van routes zorgt bij mij al voor voorpret.
-
ik zou graag willen tikken en rijden. Dat is de verwachting ook bij rondrit.
Als dat niet kan zou ik graag in de app de foutjes willen kunnen corrigeren.
Algoritmes zijn nog niet ok genoeg. Auto's kunnen ook nog niet foutloos zelf rijden
-
@Edwin_M said in Geen rondrit mogelijk boven de 220km?:
Als dat niet kan zou ik graag in de app de foutjes willen kunnen corrigeren.
Dat kan alleen als je de rondritgenerator van de website gebruikt. Je krijgt dan drie routes voorgeschoteld. Kies één van de routes en je kunt hem naar hartelust aanpassen.
Via de app kan dat ook als je op de grote button [Routelab] klikt. Maar in feite gebruik je dan de webiste en kan je ook op je mobiele device een rondrit genereren, controleren en aanpassen. Maar dat is nog steeds niet de werkwijze die jij voorstelt maar slechts een workaround.