BUG: bij geplande route verandert voor het rijden plotseling de rijdtijd
-
@Corjan-Meijerink
[Mogelijk kan dit nog nét meegenomen worden in de volgende beta...?]Ik heb een route gepland naar Brielle van 135 km. Deze route zou 3:01 uur duren volgens MRA (website).
In de MRA app (versie 4.0.4 [216] op mijn iPhone) zie ik dat dit keurig overgenomen wordt (FIguren 1+2).
Echter... op het moment dat ik de route start, wordt de tijd totaal anders t.w. 2:32 uur (de afstand niet). Zie figuur 3.
Is dit een BUG?
Figuur 1. Let op de tijd/afstand. Deze zijn (nog) goed.
Figuur 2. Let op de tijd/afstand. Deze zijn (nog) goed.
** Figuur 3.** Na het starten van de route wordt de tijd plotseling 2:32 uur. Een groot verschil!
-
@Dikke-Wim, ik vermoed dat de route tijdens het plannen een parameter meekrijgt waarin de rijtijd wordt opgeslagen. Bij het aanroepen wordt die rijtijd getoond. Nu je de route 's avonds start, rekent hij opnieuw, met waarschijnlijk afwezige files. Zou dat kunnen? Kleine verschillen zijn niet ongebruikelijk, maar een half uur is anders wel veel op 135km...
-
@Dikke-Wim @Con-Hennekens er gebeurt inderdaad wel iets bijzonders kan ik beamen! Via de planner een A-B route gemaakt en gekozen voor rechte weg. De website maakt er dan een tracklog van. Als ik die oproep in de app en wil navigeren, dan duurt hij ineens een half uur langer! Raarrrrrrr...
-
@Con-Hennekens
Is een optie en een mogelijke verklaring. Ik zal het verder proberen uit te zoeken. Bedankt voor de tip Con! -
@Rob-Verhoeff
Zit er misschien een veerpont bij de route?Dat is/was bij mij het geval en ik zag op de computer dat voor de overtocht 30 min gerekend werd. Als ik een routepunt aan de andere kant van de pont zet en kies voor "punt overslaan", wordt de tijd op de computer in MRA aangepast en duurt de overtocht 0 min.
Is dat bij jou misschien ook het geval?
-
@Dikke-Wim said in BUG: bij geplande route verandert voor het rijden plotseling de rijdtijd:
Zit er misschien een veerpont bij de route?
Nee...