Verkeersinformatie
-
Als je zoals gister geconfronteerd wordt met een verkeersinfarct rond Amsterdam dan is het best handig dat MRA daar iets meer mee doet dan een roodlijntje weergeven. Ja ik heb de functie aanstaan. Net als een weg afsluiting in een route, je ziet het pas als je er met je neus bovenop staat en dan is het lastig.
-
@smuiger bij route (her)berekeningen wordt altijd de snelste weg gekozen.
Actief informeren over vertragingen en andere routes voorstellen staat zeker ook op het lijstje!
-
@Corjan-Meijerink Dat zou geweldig zijn. De snelste route kiezen is dan zeker tussen 2 routepunten? Of niet?
-
@smuiger correct!
-
@Corjan-Meijerink Dan heb je dus pech als..... nu ja je snapt t wel
-
@smuiger, dan moet je dus een directe route gebruiken. Als je ergens gewoon op de snelste manier naartoe wilt, is het niet zinvol om routepunten in je route te zetten. Lijkt me logisch.
-
@Con-Hennekens Ergens heb je gelijk natuurlijk maar...
Natuurlijk a naar b is zonder tussenpunten.Als ik de TT app gebruik en er is een afgesloten weg dan gaat tie er gewoon omheen. Is er vertraging dan zie je dat ook gelijk. Net als wegwerkzaamheden etc. Ik heb net 4900km gereden en dit heeft me erg veel ellende bespaard.
Natuurlijk is de TT app niet perfect, meer controle over waarom er omgereden wordt is welkom nu zie je ineens 150km extra omdat een tunnel afgesloten is en dat kan ook anders.