Rijden met een Track
-
Zomaar een dagje navigeren met een track.
Route er van gemaakt met MRA maar op de TT kaart. Route wilde niet laden. Er ging iets mis, geen route mogelijk
Dan maar de track. Einde lag voor het begin en dus was het rap klaar. Track nieuw geladen en ja het werkt. Tot de 1e omleiding. Er wordt rap een route naar elders gemaakt maar we rijden anders weer naar de track toe. Maar daar blijft de app naar de omleiding verwijzen tot deze op de track uitkomt. Al die tijd elke 20sec Er ging iets mis, geen route mogelijk Ook na dat de track weer gevonden is. Er ging iets mis, geen route mogelijk Er ging iets mis, geen route mogelijk Er ging iets mis, geen route mogelijk Er ging iets mis, geen route mogelijk Er ging iets mis, geen route mogelijk.
Wat nou geen route er was een prima route en er werden ook prima aanwijzingen gegeven.
Kort om navigeren met een track kan beter.
-
@smuiger
Ga naar instellingen in de app en vink aan om te controleren of de route op de Here-kaart gemaakt is. -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master, er is geen kaart-controle op het starten van track navigatie, alleen op het starten van een route (met waypoints). Bij het rijden van een track is de kaart juist van ondergeschikt belang, want je volgt en kruimelspoor en doet geen routeberekening.
@smuiger, ik denk dat het voor de devs erg prettig zou zijn om een applicatie-log te ontvangen en als dat mogelijk is een screenrecording van een deel van de route waarop meermaals die melding verschijnt. Een applicatielog genereer je door even te blijven drukken op het versienummer onderaan de account-pagina.
-
@Con-Hennekens
Mijn antwoord had betrekking op:
Route er van gemaakt met MRA maar op de TT kaart. Route wilde niet laden. Er ging iets mis, geen route mogelijk -
@Hans-van-de-Ven-MRA-Master, snap ik. Met die optie (die inderdaad verstandig is om aan te hebben staan!) veranderd verder niks aan de situatie. Je kiest nog steeds route of track, met hetzelfde probleem als gevolg.
@smuiger, als je wilt mag je die route URL hier delen (publiek zetten!). Zou kunnen dat het een gebied op de kaart is waar in de HERE map geen routeerbare wegen zijn? Dat zou denk ik beide verschijnselen verklaren.