Onstabiliteit
-
Afgelopen weekend 2 dagen routes gereden via de laatste beta versie. Als de app werkt is het OK. Maar mijn Iphone wordt kokend heet. En nee, niet achter een hete voorruit en met het display uit! En onder de uitstroom van de airco. Dit is prioriteit 1 om op te lossen. De Iphone staakt op een gegeven moment vanwege oververhitting. Los dit eerst op voordat we met z’n alle allerlei andere suggesties gaan doen. Naast de frustratie van disfunctioneren ben ik serieus ongerust over de hardware van mijn Iphone. Daarnaast geeft de App herhaaldelijk aan dat er een crash is terwijl ik de App überhaupt niet heb opgestart. Zorg eerst dat de boel in basis stabiel werkt, dan verder ontwikkelen. Dit gaat niet goed zo………Moest me even van het hart als ouwe rot in de hardware en software. Nu stop ik.
-
@Gos-Kuus vervelend voor je! Wat voor een iPhone gebruik jij? Ik heb wel eens een warm/hete batterij gehad maar nog nooit een toestel dat er daarom mee stopte. Ook geen crashes hierdoor.
Ik heb mijn toestel met een Quadlock gemonteerd op mijn stuur en gebruik de lightning kabel met een externe USB aansluiting.
Ik vind wel dat de afleesbaarheid van de iPhones te wensen overlaat in vergelijking met een Android toestel en dan vooral in heldere lichtomstandigheden. Maar dat is een producteigenschap van Apple. -
@Rob-Verhoeff een IPhone XS. Maar dat doet niet terzake. Ik lees meerdere problemen met oververhitting, dat is geen onbekend probleem! Afleesbaarheid van de IPhone is niet relevant want ik gebruik CarPlay. Ik heb daar ook geen opmerking over gemaakt. Dat is niet de issue. Moeten we het dus ook niet over hebben.
-
@Gos-Kuus said in Onstabiliteit:
Afleesbaarheid van de IPhone is niet relevant want ik gebruik CarPlay. Ik heb daar ook geen opmerking over gemaakt. Dat is niet de issue. Moeten we het dus ook niet over hebben.
Was gewoon extra info. Kennelijk is het een random probleem. Mijn toestel is nog vrij nieuw en ervaar dat probleem niet. De XS al iets ouder. De batterij zal ongetwijfeld ook “slijtage” vertonen. Ik ben geen hardware kenner zoals jij jezelf pleegt te noemen.
-
@Rob-Verhoeff beste Rob, leeftijd van mijn Iphone is totaal irrelevant en de conditie van mijn accu is volgens Apple kwalificaties OK. Daarom ondervindt ik ook nergens anders problemen. Anders was ik er ook niet over begonnen. Bovendien ben ik niet de enige die dit ervaart. Lees mijn boodschap nog eens goed: eerst zorgen dat de basis goed werkt, dan verder. En niet allerlei, voor nu irrelevante, zaken erbij halen.
-
@Gos-Kuus ik laat je met rust voor ik je nog verder in de stress help. Het is maar een forum voor gebruikers hè… succes en een fijne avond.
-
Ik heb geen stress. Ik beschrijf alleen wat er gebeurt en wil me bij de feiten houden. Ook een fijne avond.
-
wil me bij de feiten houden
Dan benoem ik graag het feit dat de toon waarop jij jezelf hier profileert op z'n zachts gezegd, bijzonder is.
Dat gezegd hebbende hoop ik dat de devs je opmerking ter harte nemen en de gehele ontwikkeling aanpassen op het probleem dat bij jou speelt.
Oh, en voor verdere hulp of assistentie hoef je overigens niet meer op Rob en mij te rekenen. Er zullen vast andere motor en MRA liefhebbers zijn die jou graag op deze manier van communiceren verder willen helpen.
-
Goeie reactie @StefanHummelink !!
Daarnaast wil ik nog kwijt dat een iPhone XS natuurlijk meer CPU kracht nodig heeft dat de nieuwste generatie iPhones die dezelfde taken uitvoeren. En of het dus relevant is welk toestel het betreft. @Rob-Verhoeff doet ook maar z’n best om de oorzaak boven tafel te krijgen. Daar mag je best vriendelijk op reageren.
-
Hitte is bekend en er wordt aan gewerkt.
-
een IPhone XS. Maar dat doet niet terzake
Jij kunt helemaal niet beoordelen of dat ter zake doet of niet. Het is juist belangrijk om te weten welke toestellen daar veel of juist minder last van hebben. Een app is geen slechte app als die het toevallig op jouw ouwe toestel het niet doet.
Verder is de oorzaak allang bekend, en ligt die niet binnen het bereik van de MRA devs. Er wordt heel hard getrokken aan HERE om met een oplossing te komen. Dus bedankt voor je vriendelijkheid.
@StefanHummelink said in Onstabiliteit:
Oh, en voor verdere hulp of assistentie hoef je overigens niet meer op Rob en mij te rekenen. Er zullen vast andere motor en MRA liefhebbers zijn die jou graag op deze manier van communiceren verder willen helpen.
Hier sluit ik me bij aan.