Routepunten overslaan
-
Ik heb gisteren mijn eerste rit gereden met een zelf gemaakte route in de MyRoute-app en vervolgens navigeren met de Navigation-app. Tijdens de route loop ik tegen het volgende probleem: ergens op de route stuit ik op een wegopbreking dus ik moet één navigatiepunt overslaan. De app heeft me de rest van de route alleen maar terug willen sturen naar dat punt. Ik heb gekeken of ik het punt kon verwijderen uit de route maar dat is niet gelukt. Uiteindelijk de navigatie uit gezet en op de bonnevooi verder gereden. Wat is de beste manier om hier mee om te gaan?
-
@Florian-g Klikken rechtsboven op het routepunt dat genoemd staat of zoeken op het scherm naar een routepunt van waar je de route wilt oppakken. Dat routepunt van waar je verder wilt navigeren druk je lang in. Je krijgt dan de vraag of je vanaf dat routepunt verder wilt navigeren.
-
@Florian-g, ik vermoed dat jij haastig de verplichte introductie hebt doorgeklikt?
Check ook even de optie "routepunten automatisch overslaan" onder "functioneel" in de instellingen. een WP wordt automatisch overgeslagen bij de 2e herberekening, in de situatie die je beschrijft.
@Florian-g said in Routepunten overslaan:
Ik heb gisteren mijn eerste rit gereden met een zelf gemaakte route in de MyRoute-app en vervolgens navigeren met de Navigation-app
Effe voor de zekerheid... bedoel je de losse Navigation app? Of "Navigeer" in de vernieuwde MyRoute-app?
De linkse moet je hebben, die rechtse kun je weggooien. Die is binnenkort niet meer bruikbaar.
-
Effe voor de zekerheid... bedoel je de losse Navigation app? Of "Navigeer" in de vernieuwde MyRoute-app?
De linkse moet je hebben, die rechtse kun je weggooien. Die is binnenkort niet meer bruikbaar.
Ik heb de rechter gebruikt.
-
@Con-Hennekens zojuist even de navigatie gestart vanuit de MyRoute-app en dan wordt e.e.a. meteen duidelijker. Ik navigeerde dus met de Navigation-app en daar kon ik dat allemaal niet vinden.
Bedankt voor zover. Vanavond volgende poging met een andere route.
-
@Florian-g, dan heb jij héél véél marketing mailtjes van MyRoute-app genegeerd
Zonder gekheid, die app houdt er eerstdaags mee op. Dus ik adviseer je snel gewend te raken aan de nieuwe app. Werkt gewoon met de inlog die je al hebt, dus kost niks extra.