waar en hoe kun je instelling zoals geluid wijzigen?
-
Ik lees hier dat je ergens in de navigatie het geluid zou kunnen aanpassen, hoe en waar dan, ik ben er nog niet achter gekomen, heb myrouteapp versie 3.2.4-144 op Android telefoon
Krijgen we update wanneer bugs zijn verholpen zoals weergave op kaart wat achterblijft?
-
@marc-van-der-heijden, jouw verse is NIET de beta-versie, maar de laatste publieke versie. Jij hebt dus nog geen turn-by-turn navigatie er in en dus ook geen stem begeleiding.
-
@Con-Hennekens said in waar en hoe kun je instelling zoals geluid wijzigen?:
@marc-van-der-heijden, jouw verse is NIET de beta-versie, maar de laatste publieke versie. Jij hebt dus nog geen turn-by-turn navigatie er in en dus ook geen stem begeleiding.
En hoe denk jij te weten wat ik heb?
IK heb dus wel turn by turn navigatie en ook gesproken instructies en dus wel de beta versie -
@marc-van-der-heijden Je zei dat je 3.2.4-144 gebruikt. Dat is per definitie niet de Beta
-
@marc-van-der-heijden said in waar en hoe kun je instelling zoals geluid wijzigen?:
En hoe denk jij te weten wat ik heb?
Jij zet zelf dit versienummer in je bericht., Dat is dus NIET de beta versie.
Als jij stemmen hoort... ik zal dit niet afmaken -
@Corjan-Meijerink maar ik had wel turn by turn navigatie
-
@marc-van-der-heijden Had je misschien naast MRA "Mobile" zoals het toen nog heette, ook MRA Navigation (een aparte app) geïnstalleerd en had je het daar over? MRA "Mobile" had in de versie die jij noemde (3.2.4-144) geen turn-by-turn navigatie. Pas sinds vandaag (19 juni) in versie 4 zit dat er in voor mensen met een actief Navigation abonnement (en is de toevoeging "Mobile" uit de naam verdwenen).
-
@Herko-ter-Horst klopt ik had ook de mra navigatie op de telefoon zitten
-
@marc-van-der-heijden Dan vermoed ik dat de turn-by-turn navigatie met gesproken instructies daar vandaan kwam.
Aan MRA Navigation wordt al een tijdje niet meer ontwikkeld. Sinds vandaag is die functionaliteit (en meer) onderdeel van de app met de naam "MyRoute-app" (voorheen: "MyRoute-app Mobile"). Alle informatie over navigeren met die app, vind je hier: https://mranavigationnext.app