Huidige positie mijden
-
Als ik een route maak (buiten mijn huidige positie), verbindt het programma deze voortdurend met mijn huidige positie op het moment dat ik de route wil gaan rijden. Hoe voorkom ik dit?
-
@John-Bruggemann Je bedoelt bij het starten van de navigatie? Je moet toch altijd naar het eerste routepunt rijden, dus ik snap de vraag niet helemaal...
Je kan ook "Bereken vanaf de huidige locatie" uitzetten. Dan verrekent hij niet de extra afstand en tijd nodig om bij rp1 te komen, maar je moet nog steeds naar rp1 heen rijden.
Of bedoel je wat anders? Dan graag wat verduidelijken.
-
Ik probeer te verduidelijken. Als ik op ‘open route’ druk, zit er een route onder mijn nieuwe route. Die krijg ik maar niet weg.
-
@John-Bruggemann kan je hiervan een screenshot hier delen?
Dat kan via dit icoontje:
-
O jee. Ik zie die balk met dat icoontje nergens..excuus, ben digibeet.
-
![alt text]( image url)
Deze gele lijn blijf ik voortdurend zien en ‘mengt’ met nieuwe routes. Geeft chaos.
-
@John-Bruggemann volgens mij ben je onbewust track aan het opnemen. Dan zie je deze gele lijn normaliter!
Druk eens op dat oranje / rode bolletje rechts onderin. Daar kan je de track "saven" en dan "verwijderen" via prullenbakje als het goed is.
Oh wacht... Bovenin je beeld staat zelfs de melding; "Gepauzeerd". Je hebt dus idd een track gedraaid, maar nooit opgeslagen!
Deze track heb je dus eens willen opnemen maar niet afgesloten. Doe dat even en je bent van die hele lijn af
-
Dank voor je hulp!
-
Gelukt. Ik heb de tracklock verwijderd.