Off line error
-
Today I tried to use the offline route and map. But constantly got an error message. No navigation possible untill I turned on roaming.
But then had very poor location indication. The pointer was running all over the place . Feld like being in a helicopter -
@rodeerikgmail-com could you share more information about the error and possible screenshots?
You need to have downloaded the maps first ofcourse but I assume you did that -
@Corjan-Meijerink hi Corjan. Ik heb geen screenshots van de error. De kaarten en routes had ik gedownload. Omdat ik roaming had aanstaan probeerde ik via offline het op te roepen toen kreeg ik de foutmelding.
Gisteren heb ik een route gereden in belgie en duitsland in online modus. Enkele keren viel internet uit maar toe schakelde hij foutloos over op offline. 225km lang zonder haperen gereden.
Op de laatste 35 km liep de aanwijzingen vast (blauwe info blokken) doorgereden op de kaart en gps werkt prima alleen wel af en toe wat vertraging.
De plaatsaanduider staat ergens in de bovenste helf van het scherm. Zou een enorme verbetering zijn als deze onderin het scherm zou staan. Zodat je wat verder vooruit kan kijken