Next app reageert traag op veranderen rij richting
-
Gisteren versie 3.2.15 gebruikt om te navigeren op Android. De gpspositie reageert heel traag, bijv je rijdt op een rotonde aan en gaat daar links. Je bent links gegaan maar het scherm blijft veel te lang hangen in de positie dat je de rotonde nog naderde.
Dacht dat het aan mn telefoon lag, terugweg via Google Maps, en die reageerde juist heel alert bij verandering van richting.
Weet niet of hier al eerdere comments over zijn gekomen. -
Weet niet of hier al eerdere comments over zijn gekomen.
Heel veel
We zijn hier nu extreem veel energie in aan het stoppen -
@Corjan-Meijerink prima! Veel succes om hiervoor een oplossing te vinden.
-
@Patrick-AT Heb ik ook last van. Inderdaad zeer vervelend
-
@Corjan-Meijerink, wellicht ten overvloede:
- ik heb dit probleem ook ervaren afgelopen weekend, en het lijkt te zijn toegenomen. Dan bedoel ik niet de "lag" op de GPS positie, maar puur het draaien van de kaart in de richting die je rijdt.
- ook heb ik voor het eerst ervaren wat sommigen al gemeld hebben, dat de positie soms ineens lange tijd stil staat op de kaart, en dan ineens wel 200 of 300 meter naar je werkelijke positie schiet. Dat heb ik eerder nooit gehad. Dat was in open en vlak terrein" dus eigenlijk is slechte GPS ontvangst dan niet mogelijk (het was wel in Belgiรซ no offense to some of the readers ) De voice guidance liep echter gewoon door, dus ik denk ook zeker niet dat het met de GPS stream te maken heeft.
-
@Con-Hennekens Dank! We hebben vandaag leuke dingen geprobeerd
-
@Corjan-Meijerink, Ik ben reuze benieuwd!