1e route verliep niet vlekkeloos
-
Gisteren de route via HeeswijkDinther naar Groesbeek, naar Hofstay195 en eindpunt strand Nulde gereden
Groesbeek. Hofstay en strand Nukde waren harde punten, groesbeek verliep vlekkeloos, na passeren harde punt vervolgde ik mijn route weer met de gemaakte vormingspunten, maar eenmaal aangekomen bij hofstay bleef het me terug sturen ondanks passeren viapunt, heb uiteindelijk de navigatie gestopt en ben met de zumo verder gegaan
2e dingetje is dat de kaart soms niet meedraait, terwijl je normaliter op de kaart naar boven rijdt is het 4x voorgekomen dat de kaart bleef hangen, ook zijn de instructies verwarrend, niet altijd kreeg ik gesproken instructie bij afslagen en kreeg ik ook de instructies vrij laat, soms pas 50 meter voor een afslag.
Wilde ik iemand bellen icm met Samsung galaxy a14 met android 13 ging dat perfect, geluid was zeer goed, maar wat dan wel hinderlijk is, is dat de navigatie kaart verdwijnt tijdens het gesprek, leuk als je 30 km nog vooruit moet op de snelweg maar niet handig als je binnendoor rijdt met veel afslagen.
Vraag: krijg je dan tijdens het telefoongesprek nog steeds aanwijzingenen?
Is er een instelling dat ik kan terugkeren tijdens het gesprek naar de kaart met afslagen, en zo ja hoe doe je dat, -
@marc-van-der-heijden Dank voor de feedback! We gaan dit soort punten zeker nog aanpakken de komende weken.
Over je vraag: nee. Je telefoon blokkeert dit standaard.
Wil je terug naar de kaart, dan moet je de MRA app weer openen Ik weet niet of op Android daar een snelle manier voor is (misschien de terug knop?). -
@marc-van-der-heijden, als opvolging op Corjan. Je zult de App handmatig weer "focus" moeten geven, op de voorgrond zetten dus. Op de gebruikelijke manier waarme je andere app's heropent. Dus het Android-hamburger-menu waarmee je de recente apps opent, of op modernere Android versies, swipen van onder het scherm naar boeven toe.