Ritje vandaag
-
Route gereden en vanaf punt 13 heeft het systeem een andere route genomen. Dus punt 14 , 15,16,17 niet gebruikt.
Was een rit van 130 km en perfect tot punt 13 .
Heel raar.
Hopelijk is dit iets herkenbaar voor jullie en kan het opgelost worden.
Roland -
@roland-herremans Mogelijk dat het algoritme om waypoints automatisch over te slaan wat dingen heeft gedaan. Heb je hier een melding van gezien?
Deel vooral de route (zorg dat ie op openbaar staat) en eventueel de tracklog om te kijken of dit aannemelijk is. Het automatisch overslaan van waypoints wordt überhaupt pas gestart bij een herberekening.
-
@Corjan-Meijerink ja klopt opeens kreeg ik de melding dat de waypionts automatisch werden overgeslagen.
Ik zet de rit openbaar) -
@roland-herremans Perfect!
Dan ben je (of dacht de app door wegvallen van gps) ergens anders gereden. Hierdoor wordt gezocht naar het volgende dichtsbijzijnde routepunt.Zie ook de discussie over het algoritme die hier start: https://forum.myrouteapp.com/post/25536
Als je de route hebt gedeeld, probeer aan te geven hoe je hebt gereden zodat we op basis van die feedback het algoritme kunnen verbeteren.
-
@Corjan-Meijerink ik heb u uitgenodigd als vriend. Dan kan je kijken in België 1 dags ritten , vertrek bij cedric.
Na punt 13 loopt de route naar links naar routepunt 14 . En ik kreeg instructie om naar rechts te gaan en onmiddellijk naar punt 18. Aan punt 18 gekomen stortte de route niet . Ik heb ze zelf moeten stoppen.