Wat minder enthousiast met offline modus
-
Enige tijd geleden in NL met next genavigeerd. Perfect en zonder problemen. Dat was op mijn telefoon en er was nog geen offline kaart.
Nu er een offline modus is toch maar eens geprobeerd, was wat huiverig want ik gebruik Navi elke dag tijdens onze reis echter nu op een oude tablet.
Nu van Avignon naar Carpentras gereden. Sorry dat ik er geen goede feedback op kan geven gezien al jullie effort.
Kaart layout vanwege viel mij erg tegen. Slecht life beleving met de omgeving(herkenbaarheid).
Bij afslagen werd niet ingezoomd en geen voorbeeld situaties zoals in Navigation. Er zijn veel dubbele afslagen, twee direct achter elkaar, en hier wordt niet op ingezoomd waardoor het slecht te zien is welke afslag te nemen.
Het volume is veel lager dan voorheen.
Ik werd vaak via een afslag gestuurd om er vervolgens direct weer op te rijden.
Handmatig inzoomen lukt maar dan volgt de kaart niet mee tijdens rijden. Klikken op de kompas brengt dit weer terug maar dan ben je ook weer uitgezoomd.
Ook de snelheid van route openen is veel langzamer geworden evenals de nauwkeurigheid van rijden. Vaak geeft de next Navi aan dat ik op de parallel weg rijdt waar ik bij Navigation nooit last van had.
Mijn excuus dat het wellicht wat negatief overkomt maar zo is het absoluut niet bedoeld. -
@Robineke feedback is niks verkeerd!
Dank voor de uitgebreide test en alle genoemde punten. We nemen het mee in de verder ontwikkeling. -
In veel gevallen is feedback een wegwijzer naar de/een oplossing. Fijn dat je feedback als een "cadeautje" ziet.
En ik als gebruiker ben blij dat jij/jullie alles zo ongelofelijk snel oppakken. Heel fijn!
-
-
-
@Robineke nog wat toevoeging.
Oude en nieuwe versie screen dump gegeven. Let weĺ hier lijkt ook de nieuwe versie acceptabel maar onze tablet zit bij de voorruit en we rijden met een zonnebril op. Zonder zonnebril is het al een stuk beter.
Bij de nieuwe versie lijkt het bijna een blauwe lijn op een wit vlak. Zijwegen en omgeving zijn lastig te zien.Nog een dingetje wat mijnsinzien niet geheel functioneert:
Tijdens het rijden is de driehoekige pijl mijn positie. Gereden weg wordt met een grijstint gemarkeert(zou feller mogen). Het komt vaak voor dat de grijze lijn de pijl voorbij gaat. De pijl reageert ook erg schokkerig tijdens het voort bewegen, soms wat grotere stappen Terwijl de grijze lijn vloeiend het voortbewegen weergeeft. -
@Robineke Komende update bevat hier verbeteringen voor!
-
@Corjan-Meijerink
Hier zie verschil in positie tussen grijs gereden lijn en pijl positie -
@Robineke dat is inderdaad een bekend probleem waar aan gewerkt wordt
-
@Corjan-Meijerink miste toch weer een afslag van de snelweg in Frankrijk. Er werd niet of nauwelijks ingezooemd, geen voorbeeld verkeers situatie (plaatje met uitleg) waardoor ik een afslag miste.groet Rob