Carplay test
-
In mijn Toyota RAV4 phev krijg ik geen beeld van MRA app op het beeldscherm in de auto, de app is wel zichtbaar als een CarPlay app.
De oude Navigation app geeft wel een beeld op het auto beeldscherm; de functionaliteit hiervan moet ik nog testen. -
@Frank-Schurer dank voor de melding. Welke iOS versie heb je en betreft het een draadloze CarPlay verbinding of eentje met kabel?
Probeer ook vooral eerst de app eens te openen en dan pas met CarPlay te verbinden. Mogelijk helpt dat nog.
-
@Corjan-Meijerink het betreft de nieuwste iOS versie 16.3.1 op een iPhone XS. De CarPlay verbinding is bedraad. Eerst de app opstarten en dan pas verbinden met CarPlay geeft idd beeld. De functionaliteit ga ik nog testen. Jullie horen van mij.
-
@Frank-Schurer super! Dat is inderdaad zoals verwacht (voor nu).
@Corjan-Meijerink said in New Beta! (v3.2.10) CarPlay, roundtrips and much more:
Lastly there are some important issues with regards to CarPlay that we already know about (these will be addressed in a future update):
- MyRoute-app Mobile needs to be launched or in the background before connecting CarPlay
- Start CarPlay while on the home screen (the one shown when launching the app )
Dank voor het testen