MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Start/eindpunt wijzigen

MRA Café
    4
    7
    833
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Wesley f
      Wesley f last edited by

Hallo,
      Wellicht heeft iemand een tip voor mij.
      Mijn gebruik bestaat vooral uit het zoeken van een mooie route uit de bibliotheek en die vervolgens na mijn smaak en locatie aan te passen. Dat houdt vooral in dat ik het start/eindpunt wil wijzigen naar mijn eigen stad. Dit heeft in de route die ik wil rijden natuurlijk direct invloed. Ik snap dat de waypoints een bepaalde volgorde hebben en deze zijn bepaald vanaf een (door de maker) gekozen start/eindpunt. De route ligt dus in veel gevallen volledig overhoop na het wijzigen van het start/eindpunt. Kan iemand mij in de juiste richting of tutorial wijzen hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Hans van de Ven MR.MRA 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Hans van de Ven MR.MRA
        Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Wesley f last edited by

@wesley-f

Hallo Wesley, klik dan op het routepunt waar je wil starten en vervolgende op:
        894cee50-b186-4521-a55c-862a092501c9-image.png

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

Wesley f 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Wesley f
          Wesley f @Hans van de Ven MR.MRA last edited by

@hans-van-de-ven-mra-master
          Dankjewel, zo simpel kan het dus zijn 🙂
          De waypoints blijven dan in de volgorde staan zoals bedoeld, is er ook nog een slimme/snelle manier om de waypoints in een andere volgorde te zetten die het meest efficiënt is ten opzichte van het nieuwe startpunt? het 2e waypoint zal dus bijv. halverwege en ver in de route zitten en niet het ''gunstigst'' vanaf de nieuwe start. Of is dit gewoon kwestie van alle waypoints hernoemen/wijzigen?
          Mijn dank is groot 🙂

Jack van Tilburg Hans van de Ven MR.MRA 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • Jack van Tilburg
            Jack van Tilburg Banned @Wesley f last edited by

@wesley-f
            Optimalisatie van de punten moet je handmatig doen. Die functie zit niet in de MRA Planner.

Wesley f 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Hans van de Ven MR.MRA
              Hans van de Ven MR.MRA Instructor RouteXperts @Wesley f last edited by

@wesley-f

Zoals @Jack-van-Tilburg aangeeft, met de hand reorganiseren.

Garmin Zumo XT2/XT/BMW Connected Ride Navigator/MyRouteapp (The App)
              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd / Een route is net zo goed als deze uitgezet is.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Wesley f
                Wesley f @Jack van Tilburg last edited by

@jack-van-tilburg Dankjewel

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Con Hennekens
                  Con Hennekens last edited by

Wat ik doorgaans doe is bepalen vanwaar ik de route wil oppakken vanuit mijn woonplaats. Bijvoorbeeld bij punt 6. Ik sleep dan routepunt 5 naar mijn vertrekpunt. Daarna verwijder ik routepunt 1 tot en met 4, waardoor routepunt 5 automatisch het startpunt wordt. Idem met het eindpunt.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                  I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 1 / 1
                  • First post
                    Last post
                  ACTIVE USERS
                  POPULAR TOPICS
                  • Turn by Turn directions

• myroute web bug report

• Web Planner Overhaul?

MY GROUPS