Maximum snelheid op snelweg
-
Tijdens het rijden overdag met de MRA Next viel mij op dat de maximum snelheid op de snelweg in NL op 130 km staat. Dit moet 100 zijn. Kan ik dit zelf aanpassen? .
-
@Joep-Dorgé helaas is dat niet zelf aan te passen. De brondata van HERE is dan simpelweg niet correct en dat kan je dan melden aan HERE via deze url: https://mapfeedback.here.com/#/report
-
@Stefan-Hummelink dank voor je snelle reactie! Ik heb een melding gemaakt. Weet je trouwens of de Here kaarten regelmatig een update krijgen?
-
@Joep-Dorgé Daar is helaas weinig van te zeggen. Volgens mij weet zelfs @Corjan-Meijerink dat niet, maar dat kan hij vast bevestigen.
Ga er overigens gemakshalve maar wel vanuit dat dit niet overmorgen doorgevoerd is.
-
@Joep-Dorgé elke update van ons bevat de nieuwste HERE kaarten.
Offline kaarten dienen zelf bijgewerkt te worden.Dit soort informatie wordt bij online navigatie meestal direct bijgewerkt indien het verwerkt is bij HERE
-
@Joep-Dorgé veel kans dat ze het op 130 laten staan omdat dat wel de correcte snelheid is tijdens de nachtelijke uren. Volgens mij kan HERE geen variabele (lees: uur gebonden) snelheid weergeven.
-
@Bart-DM dat doen ze juist fantastisch!
Beter dan Google Maps. -
@Corjan-Meijerink ow ok, had ik niet verwacht. Thx voor de update. Hopelijk behandelen ze snel de aanvraag dan
-
@Corjan-Meijerink OK, dank voor je reactie. Overigens ben ik sinds kort gebruiker van MRA Next. Voorheen Google Maps, maar dat is geen succes als campergebruiker. In die korte tijd dat ik MRA gebruik, heb ik duidelijke verschillen met GM ervaren. Compliment voor jullie!
-
@Joep-Dorgé fijn!
-
@Corjan-Meijerink de maximale snelheid op de snelweg staat in mijn MRA Next nu op 80! In plaats van 100. Kan dit aan de instellingen op mijn app liggen?
-
@Joep-Dorgé Wel als je als camper / vrachtwagen aan het rijden bent
-
Hi @Joep-Dorgé this may be useful mapcreator.here.com](mapcreator.here.com)
Once you create an account you can interrogate the map for the speeds Here have associated with each road.
If you click the button above the red arrow it toggle the colour of the road by speedYou can also edit the map in some other limited ways.
How long before an edit appears in a map update I have no idea, I would not expect it for many months or longer