Wit scherm
-
Ik weet niet of update 286 een oplossing had moeten bieden aan de wit scherm problemen, maar dit zijn na deze update mijn ervaringen.
Wit scherm op Samsung S7 android versie 8, wit scherm op Samsung S6 android 7, niet alleen bij update maar ook na schone installatie.
Op de S10 draait de update goed.
Tot zover m'n laatste ervaringen, veel succes met de verdere verbeteringen. -
@Jan-Weerheim Hallo, dit zag ik gisteren op mijn iPad Mini4 toen ik onderweg was ook, gelukkig was de streek me bekend, anders sta je daar voor piet snot. Thuisgekomen de iPad herstart en na enige tijd was alles weer normaal. Zou het kunnen dat de iPad een update aan het doen was?
-
@Marc-Notredame geen idee? Dat zou natuurlijk kunnen. Alleen heb ik het op twee Samsung toestellen die ook na een verse opstart wit blijven.
-
@Jan-Weerheim, Dat probleem had ik met bijna alle voorgaande updates ook, maar sinds de laatste (286) niet meer. Blijkbaar is het voor mijn omstandigheden opgelost, maar niet niet alle.
Als een force-close (swipe uit het openstaande apps overzicht) niet helpt, kun je naar de Android Systeem instellingen - Apps - Gedwongen stoppen. Na die actie, start de app bij mij altijd weer normaal, met kaart, op.
@Marc-Notredame said in Wit scherm:
Thuisgekomen de iPad herstart en na enige tijd was alles weer normaal.
Als je onderweg even stopt en herstart is het probleem normaal gesproken ook weg. Je hoeft niet te wachten tot thuis
-
@Con-Hennekens hallo Con, bedankt voor je reactie. Helaas werkt die oplossing op de s6 en s7 niet. Op de S10 werkt het prima. Wel jammer want de s7 heb ik in m'n oldtimer ingebouwd en ben nu weer aangewezen op tomtom. Maar ik heb goede hoop dat het MRA team er een oplossing voor vind, ze werken er dag en nacht aan, respect voor het nimmer aflatende enthousiastme van de ontwikkelaars.
-
Dank voor de aardige woorden @Jan-Weerheim!
We zullen dit inderdaad proberen op te oplossen! Kan je aangeven welke Android versie je hebt op de apparaten waarbij het werkt? -
@Corjan-Meijerink hallo Corjan, op de Samsung s10 met android 12 draait het zonder problemen.
-
@Jan-Weerheim dat is dan wel mooi om te horen
-
Vandaag ook een wit scherm momentje gehad rondom de laatste stap om een route te starten op m’n iPhone 15. Geforceerd afsluiten verhielp het niet… De app leek traag te werken… van binnen begon al zachtjes een ongeduldig stemmetje tegen me te praten en toen bedacht ik mij ineens dat de wifi wel eens het probleem kon zijn. Net buiten de achtertuin heb ik nog 2 streepjes wifi signaal op m’n iPhone, maar qua data werkt het daar vaker niet dan wel… De oplossing was dus simpel: wifi uit en via 5G werd het scherm weer keurig gevuld met de kaart.
Denk dat dit los staat van de witte scherm problemen die momenteel voorbij komen op Android, maar wilde het toch even delen.