Hoogteprofiel over de route getoond
-
Als ik een rondrit plan en de route wordt getoond, dan heb je de app dat het hoogteprofiel meer dan de helft van het scherm in beslag neemt en dat je de route niet ziet (Android smartphone). Ik zie geen mogelijkheid om deze weg te klikken. Persoonlijk mag het hoogteprofiel ook niet worden getoond of alleen op verzoek worden getoond (is voor de meeste rijders van secundair belang).
-
@Gerard-23 Ik ga er naar kijken! Bedankt voor het delen.
-
Inderdaad. Floating in de onderste 1/3 van het scherm, met een minimize button zou mooi zijn denk ik. En dan de route geheel in beeld, gecentraliseerd in de bovenste 2/3 van het windows. Het is inderdaad voor Nederlandse routes tamelijk zinloze informatie. Maar in veel andere gebieden wel fijn om direct in beeld te zien.
-
Als je een rit hebt van zo'n 250km lijkt het op de smartphone op een seismographische grafiek van een flinke aardbeving waar je eigenlijk niets direct aan kunt aflezen. De vraag die ik me altijd stel bij dergelijke info: zou je een andere keuze maken als je dit wel of niet ziet. Ik heb dat nooit laten meewegen en rij met grote regelmaat in de Eifel. Je vertrouwt op de instelling die je aangeeft bij het gekozen hoogteprofiel.
-
@Gerard-23 De grafiek wordt niet meer getoond mobiele apparaten vanaf morgen