Op een rondrit inpikken onderweg
-
Kan je inpikken op een rondrit ergens tussenin? Stel de rit komt bij je in de buurt, maar het beginpunt ligt verder, kan je dan dus de rondrit volgen tot je weer komt aan het punt waar je bent begonnen? Of kan je het beginpunt van een rondrit veranderen?
Ik dacht dat onlangs te doen, maar ik de navigatie stuurde mij eerst naar het beginpunt. -
@Patrick-3a
Je kunt (na openen in nav) bij <Route wijzigen> in de route "Navigeren via startpunt" uitschakelen.
Je navigeert dan naar het dichtsbijzijnde punt op de route en gaat vervolgens naar het einde. Daar start je de route weer op om naar jouw startpunt te rijden. -
@Patrick-3a als aanvulling op de oplossing van @Jack-van-Tilburg kan je ook, indien je de route an sich wilt wijzigen onderweg, ook altijd elk willekeurig routepunt het startpunt maken door op het desbetreffende routepunt te klikken, het "meer opties" menutje open te klappen en dan het "Go" vlaggetje aan te klikken. Zo maak je van dat routepunt het startpunt van de route. Let op; zo zijn natuurlijk eventuele stoppunten relatief gezien een stuk dichterbij.
Op Android, in MRA Navigation ziet de optie van Jack er zo uit: