Waypoint verplaatsen uit zichzelf.
-
Al meerdere malen meegemaakt dat wanneer ik een route heb gemaakt en deze later nog eens open, er routepunten op plekken staan waar ik ze niet heb neergezet. Wanneer ik een route upload naar een forum en anderen downloaden deze route is dat fenomeen nog veel erger.
Punten staan plots op een rotonde of in een zijstraat. En daar heb ik ze pertinent niet neergezet. Ik werk al vanaf het begin met MRA maar dit fenomeen lijd tot hevige discussie op betreffend forum.
Ik sla ze op als 1.1 gpx route en track.
Vaste pc met Windows 11
HELP.
Vr gr Ruurt Visser -
Al meerdere malen meegemaakt dat wanneer ik een route heb gemaakt en deze later nog eens open, er routepunten op plekken staan waar ik ze niet heb neergezet. Wanneer ik een route upload naar een forum en anderen downloaden deze route is dat fenomeen nog veel erger.
Punten staan plots op een rotonde of in een zijstraat. En daar heb ik ze pertinent niet neergezet. Ik werk al vanaf het begin met MRA maar dit fenomeen lijd tot hevige discussie op betreffend forum.
Ik sla ze op als 1.1 gpx route en track.
Vaste pc met Windows 11
HELP.
Vr gr Ruurt Visser@Ruurt-Visser deel de url van je route eens in dit topic.
-
Dan zou ik voor het mooie een nieuwe route moeten maken om de situatie zo goed mogelijk weer te geven. Maar ik ben nu onderweg voor vakantie. Als ik op mijn vaste plek met stabiel internet/wifi zal ik dat eens doen. Maar heb even een paar dagen geduld.
-
Een vriend van me had vorige week net hetzelfde voor . Gelukkig had hij voor afsluiten op de Mac de route in onze groep gezet en met deze was er niks mis mee. Zo kon hij de originele terug halen. Het ligt dus niet aan windows of Mac maar ergens intern MRA.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better š
Register Login