MRA Community Forum

• Login
    • Search
    • Categories
    • Awards
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Support

Goedenavond

[Web] Problems, Bugs and other Issues
    4
    8
    355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • a.v.damme
      a.v.damme last edited by

Ik krijg steeds de melding dat ik een abonnement moet hebben om de route te rijden ik heb een gold member abb
      Vind dit vreemd
      Doe ik iets fout

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Rob Verhoeff
        Rob Verhoeff @a.v.damme last edited by Rob Verhoeff

@a-v-damme Je hebt waarschijnlijk een gold-member abo voor het planningsgedeelte (Routelab). De navigatie vereist een afzonderlijk abonnement.

Met het gold abo voor de planning van routes kan je gebruikmaken van alle tools die de website je biedt. Hier vind je een overzicht van alle tools binnen de verschillende abonnementen:

https://www.myrouteapp.com/nl/shop# (klik op vergelijk functionaliteiten).

BMW K1600GT-P (2013) with BMW Navigator V | Nolan N100-5 with Sena 30K
        iOS on iPhone 13 (mounted on Quadlock)
        Apple CarPlay in VW T-Roc (wired)
        Routelab on MacBook Air & iMac (Ventura & Monterey)

a.v.damme 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • a.v.damme
          a.v.damme @Rob Verhoeff last edited by

@Rob-Verhoeff maar tot 14 dagen terug kon ik gewoon navigeren dat vind ik dus vreemd is er een wijziging in de abonnement vorm geweest

Rob Verhoeff 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Rob Verhoeff
            Rob Verhoeff @a.v.damme last edited by

@a-v-damme dat kan kloppen. Je hebt dan een 14-daagse trial-periode gehad.

a.v.damme 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • a.v.damme
              a.v.damme @Rob Verhoeff last edited by

@Rob-Verhoeff nee ik gebruik het al een paar jaar inclusief navigatie op enig moment werd navigatie gekoppeld aan mra .
              26 mei nog gebruikt en vandaag opeens weg en ja nu zou ik next moeten nemen ja dan wordt het niet interessant meer .

Rob Verhoeff Bouke Ent Con Hennekens 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • Rob Verhoeff
                Rob Verhoeff @a.v.damme last edited by

@a-v-damme In dat geval zou ik even een ticket inschieten via de ondersteuningspagina dat er iets mis is met je abonnement. Dan wordt daar door de klantenservice naar gekeken.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Bouke Ent
                  Bouke Ent @a.v.damme last edited by

@a-v-damme al aanvulling op rob even op de MRA website kijken en dan rechtsboven aanklikken met je profiel en kiezen voor account, scrol je dan even naar beneden dan zie je welk abonement je hebt. ik weet niet of link direct geladen word: https://www.myrouteapp.com/account

• Con Hennekens
                    Con Hennekens @a.v.damme last edited by Con Hennekens

@a-v-damme, nee er is niets gewijzigd aan de abonnementsstructuur, en Navigation is ook nooit gekoppeld geweest aan het Gold abonnement voor de route planner. De link die Bouke geeft laat zien welke abonnementen je hebt, als je helemaal naar beneden scrollt. Zou het kunnen dat je een jaar abonnement hebt gehad dat verlopen is? In het verleden zijn er ook wel eens Navigation aanbiedingen geweest voor 3 jaar Navigation.

I am not affiliated with MyRoute-App. The help I am offering is entirely voluntary.
                    I am just an enthusiastic user, and hope you will be one too!

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar to the saddle.

• 1 / 1
                    • First post
                      Last post
                    ACTIVE USERS
                    POPULAR TOPICS
                    • (afwijkende) pauze tijd wordt niet meegenomen in de planner

• Routes in mappen niet meer zichtbaar.

• Meldingen niet weg te klikken

• Closed Roads not recognised (HERE, TomTom) in Montenegro

• Geen geluid

MY GROUPS