Gpx importeren
-
Goede middag, klopt het dat je nog geen gpx bestanden kan uploaden via de mobiel app?
Via het web lukt alles prima.
Mvg. Rudi. -
@Alderweireld-Rudi-0 Je kan gpx bestanden wel openen met de app maar inderdaad niet importeren (verschil is dat ze met de laatste opgeslagen zijn in je account).
Als je in de app naar routelab gaat (wat dan gewoon de website is) - kan je het bestand importeren
-
@Corjan-Meijerink Bedankt Corjan, zal dit in de toekomst wel kunnen ?
-
@Alderweireld-Rudi-0 Waarschijnlijk, maar niet binnenkort, aangezien het via routelab wel kan
-
@Corjan-Meijerink ok, maar dat is juist het probleem. Als ik in de mobiele app route lab selecteer en daar de route upload net zoals je dat doet via het web sluit de app af en is er geen route geïmporteerd. Zowel route als track.
-
@Alderweireld-Rudi-0 oh, dat klinkt dat interessant Zal eens kijken of er iets niet goed werkt. Kan je je toestel info delen? App versie en versie besturingssysteem?
-
@Corjan-Meijerink Ik gebruik een samsung galaxy S8 met android versie 9.
Myroute app 3.2.8-150.
Mocht ik nog iets vergeten zijn.... laat het gerust weten. -
@Corjan-Meijerink Ondertussen is mijn probleem opgelost Corjan. Op mijn tablet lukte het wel. Heb mijn telefoon opnieuw opgestart en alles werkt zoals het moet. Toch bedankt voor reactie. Mvg. Rudi.
-
@Alderweireld-Rudi-0 Fijn om te horen!