Geen spraak en dashboard
-
Hi
Klopt het dat wanneer ik op mijn mobiel een route genereer met de linker button(mobile )er geen spraak is. Ik zie wel de route maar wanneer ik dan op start druk dan komt er verder niets ( geen Dashboard en geen spraak)
Maak ik een route met de rechter button (navigeren) dan start wel de spraak en navigatie.Gr Belinda
-
@Belinda Dat is precies de bedoeling! De ene maakt gebruik van de oorspronkelijke Mobile app die voor iedereen gratis toegankelijk blijf. De laatste is de betaalde Navigatie module (Navigation Next) waar nu enkel de Beta gebruikers toegang tot hebben
-
@Corjan-Meijerink dank voor de snelle reactie. Is het bv dan in de toekomst wel mogelijk om die route via next te rijden. In de next beta maakt hij alleen een a naar b en niet dezelfde kronkelroute.
Hoop dat je snapt wat ik bedoel -
@Belinda Kronkelroutes komen uiteindelijk ook in Next. Dat staat voor veel later op de planning. Als je nu een echt mooie route wilt rijden, kan je gewoon een opgeslagen route openen.
Via de website zou je een kronkelroute kunnen maken en deze vervolgens converteren naar route. Dan kan je hem met Next rijden. Een beetje omslachtig dus dat gaan we ook nog zeker aanpakken!
-
@Corjan-Meijerink zo heb ik het idd ook gedaan maar dat andere is zoveel makkelijker. Maar ik ben geduldig.