Kleine fouten in de app.
-
Ik heb afgelopen zaterdag een tourrit gecontroleerd die ik heb gemaakt in My-Routeapp.
Helaas ging er iets fout op een paar punten en hierbij de gegevens. Ik heb de app mij laten sturen naar het start punt in Heesch. Maar de route ging in de fout bij 's-Hertogenbos op de A2. Ik moest richting Oss maar de route herkende de Paralelweg niet op de A2 en reden we dus op de verkeerde baan en moesten we verder op keren om op de goede route te komen. Tijdens de route merk je dat de navigatie erg laat is met het aangeven van de route met gevolg verkeerd rijden. Chapau met het wel snel aangeven van en nieuwe mogelijkheid om terug te komen op de route zonder poespas in menustructuren. Helaas na een Stop om wat te drinken wilde de route niet opstarten op de plaats waar wij waren, maar wilde mij terug naar het start punt sturen. Vreemd want dit ging in My-Routeapp Next veel beter. Overigens alles gedaan in de stand route en niet in track. -
@René-en-Charissa-Bol misschien de route eens delen hier? Er valt zo weinig over te zeggen.