MRA All-in-one Dit abonnement behelst precies wat het zegt: alles-in-een. Met dit totaal pakket krijgt u dus toegang tot MRA Routeplanner Gold, MRA Navigation en MRA Video.

• MRA All-in-one

Dit abonnement behelst precies wat het zegt: alles-in-een. Met dit totaal pakket krijgt u dus toegang tot MRA Routeplanner Gold, MRA Navigation en MRA Video.
    Ik heb dit abonnement vanaf vandaag.
    Maar als ik Navigation app open vraag hij of ik een abonnement van 3 jaar wil??
    Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

• @Peter-H-0
    Als je bent ingelogd op de MRA website (niet het forum, maar mytouteapp.com), klik dan eens rechtsboven op je profiel icoon / foto, en klik dan op account. In het overzicht dat verschijnt scroll je naar beneden, daar zie je welke onderdelen actief zijn en tot wanneer.
    dae644f2-9bb4-47cb-aa21-084ed2e7f8bb-image.png
    Heb jij een abonnement met maandbetaling of zo? Het kan zijn dat MRA een langere periode voor gereduceerd tarief probeert aan te bieden. Als je dat niet wilt, gewoon negeren.

Log in to reply

Ambassadors
Want to participate in the MyRoute-app community, get recognized and grab cool rewards? Perhaps you'd like to become a MRA Ambassador.
ACTIVE USERS
POPULAR TOPICS MY GROUPS