(May 12th) You ask, we run part 2 (8:15 p.m. - 9:00 p.m. UK time)

• administrator

WEBINAR: You ask, we run part 2

https://www.myrouteapp.com/webinar/register?auth=n46QS436

9:15 p.m. - 10:00 p.m. (8:15 p.m. - 9:00 p.m. UK time)

You can help determine what we are going to cover in the last 2 Webinars of this series of 10!
    Make a suggestion in this topic of the MRA forum: -------------------------------------- ---------------
    The three suggestions with the most votes will be discussed in the last 2 Webinars.

Register now for your bonuses:
    5. Respond via Live Chat;
    6. Chance to win 1-year MRA Gold all-in-one (we raffle off 3 subscriptions among the subscribers);
    7. The possibility to look back at the Webinar later;
    8. Also accessible for those who do not yet have an MRA account!

• Hallo
    Voor een motorkamp zijn we routes aan het maken, nu lopen we in één route tegen het volgende probleem aan. Zowel Tomtom als Garmin worden het niet met elkaar eens, evenals de navigatie van MRA. Als ik de route plan in de Here kaart en hem vergelijk met tomtom zie je het verschil. Tussen routepunt 2 en 3 weigert tomtom de te rijden route en tussen 4 en 6 weigert Here de route te rijden (zelfs met een tussenpunt 5). Als ik vervolgens vergelijk met de open streetmap en google kaart dan zie ik wel de juiste route door deze kaarten gebruikt worden.

Nu heeft Serge de tip gegeven om de aanwijzingen tussen routepunten over te slaan (net als bij ferries), ook dat heb ik gedaan. Maar als iemand hem dan in Tomtom inleest (zo heb ik vernomen van een tomtomrijder) gaat ie toch omrijden tussen 2 en 3 en mijn MRA-navigatie gaat van 4 omrijden naar route punt 6. (zie foto) ipv dat ie een rechstreeks lijntje van 4 naar 5 en 6 maakt. .

Het fragment van de route staat in bijgaande link:
    https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/3023556?mode=share

foto.jpg
    Hoe los ik dit op?

• Als je je route plant in de here-kaart en je voegt een andere route toe die oorspronkelijk in bijvoorbeeld tomtomkaart of bijvoorbeeld geimporteerd is in MRA vanuit basecamp. Voeg je dan de route toe (dat gele lijntje) op basis van de track van die oorspronkelijk geplande route of op basis van de routepunten en maakt ie dan de track (het lijntje) ter plekke aan in de Here-kaart.

• als je uit de bibliotheek bijvoorbeeld de 10 mooiste routes van NL wilt binnenhalen. Kun je dan die 10 routes ook aanvinken en in 1 x naar je eigen account halen? Of moet je ze eerst openklikken en dan pas 'gebruik route' doen en dat 10x?

Bijbehorende vraag: als ik ze binnen haal, dan komen ze in mijn basismap met routes te staan, kan ik vooraf een mapje "10 mooiste routes" aanmaken en ze daar (al dan niet in 1x of in 10 stappen) gelijk in plaatsen? Nu moet ik ze vanuit mijn basismap slepen naar de submap (alles bij elkaar dus redelijk omslachtig).

Log in to reply

Ambassadors
Want to participate in the MyRoute-app community, get recognized and grab cool rewards? Perhaps you'd like to become a MRA Ambassador.
ACTIVE USERS
POPULAR TOPICS
MY GROUPS